Trochę koloru ;o)

Barw mi brakuje radosnych ;o) 
w te szaro-bure dni ;o)
 To już ostatnia robótka ukończona w tym mijającym roku ;o)
Wzór jest płatny (klik), ale jak zwykle, gdy mnie się co rzuci... ;o)
Nabyłam go więc szybciutko i jeszcze szybciej zrobiłam czapkę i mitenki :o)


 Czegoś mi oczywiście brakowało, do kompletu ;o)
 Dorobiłam więc komin :o)
Nie byłabym sobą, gdybym nie dodała czegoś od siebie ;o)))
Czapkę dziergałam na drutach z żyłką nr 5, mitenki na drutach nr 4, a komin na "szóstkach" ;o)
Wniosek? 
Gdyby, przyszło mi jeszcze kiedyś, sięgnąć po ten wzór ;o) spokojnie będę robiła "szósteczkami", to w zupełności wystarczy przy dość ścisłym dzierganiu ;o)

 Kilka ujęć detali :oD 
Wykończenie czapki :o)
 "Ściągacz" :o)
 i lewa strona komina :o)

 I jeszcze raz całość :o)







Rękoczyn nr: 21/2018 (202)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka i mitenki wg. wzoru Karen Heimburger "Frosted Panes" ;o)
Włóczka: MALABRIGO Rios, 100% wełna z merynosów (Merino Superwash), 100 g = ok. 192 m, kolory: Natural (063) i Arco Iris (866).
Druty nr: 4 i 5 

Rękoczyn nr: 22/2018 (203)
Dane techniczne:
Wzór: Komin ;o)
Włóczka: MALABRIGO Rios, 100% wełna z merynosów (Merino Superwash), 100 g = ok. 192 m, kolory: Natural (063) i Arco Iris (866).
Druty nr: 6 

Komentarze

  1. Jestem zachwycona tym kompletem! Bardzo ciekawy wzór i piękne kolory. Zwykle górna część czapki nie prezentuje się zbyt ciekawie, a w tym wzorze jest wręcz urzekająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam "kilka" żakardowych czapkowych projektów ;o) i muszę Ci napisać, że w żakardach wszystkie zakończenia są "właściwie" dopracowane ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Ewo :oD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))