Rękoczyn nr: 14/2020 (245) Błyskawiczna "Juneberry" na bis :0)

Chusta "Juneberry"  autorstwa Jared Flood, nadal znajduje się na szczycie mojej listy idealnych projektów dziewiarskich ;0)
Trochę trwało zanim dojrzałam do decyzji i ponownie wrzuciłam ją na druty ;0) 
ale tym razem to jedyna powolność ;0) ponieważ cała reszta potoczyła się błyskawicznie ;0)
Dzień 1 (19.06.20)
Wybrałam i zakupiłam w Sklep-IKu włóczki :0)
Dzień 2 (22.06.20)
Odebrałam przesyłkę i bezzwłocznie zabierając się do pracy zrobiłam schemat "A" i "B" :0)
Dzień 3 (23.06.20)
Przerobiłam kolejne dwa schematy "C" i "D" :0)
Dzień 4 (24.06.20)
Powstała połowa schematu obrzeża chusty :0)
Pozwoliłam sobie troszeczkę zmodyfikować początek borderu i zamiast nabrania 21 oczek,
 "przeciągnęłam" trzy oczka brzegowe i dopiero na ich bazie zaczęłam przerabiać brzeg chusty ;0)
uzyskałam w ten sposób jednolity brzeg :0)
Dzień 5 (25.06.20)
Dokończyłam drugą część schematu brzegowego, uprałam i uczciwie
zblokowałam gotową chustę :0) 
Juneberry nie należy do ogromnych chust ;0)
więc blokowanie musi być solidne, by z poczwarki wydobyć motyla ;0)
i pozwolić "temu motylku" swobodnie powiewać na wietrze...
... na balkonowym sznurku do suszenia bielizny ;0)))

Oba brzegi borderu same ułożyły się kolorystycznie prawie idealnie ;0)

Pierwsza chusta Juneberry, którą robiłam w 2014 roku, doprowadziła mnie niemalże na skraj obłędu z powodu ilości bąbli, które musiałam przerobić ;0) 
tym razem była to sama przyjemność, ponieważ dopracowałam sobie ich przerabianie do perfekcji ;0)
Owijane bąble i-cord wyglądają tak ;0)



Dane techniczne:
Włóczka: DROPS Big Delight Print, grupa włóczek "C", 100% wool, 190m/100g, kolory: Tropikalny Las (20), Jesienny Las (06) i Dzika Jagoda (08) :0)
Druty nr: 5
Wymiary chusty: 170/80 cm po blokowaniu :0)
Waga chusty: 277 g.


Komentarze

  1. Cudowny rękoczyn :) podziwiam fason i kolorystykę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ninko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Pięknie wykonana i kolory zachwycają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo lepiej wygląda w realu ;0)
      Dziękuję Basiu i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Oczu nie mogę oderwać! Pieknaaaa!!! Pozdrawiam K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchło K i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  4. podziwiam na maksa!!!
    z drutami mi nie po drodze,
    ale zawsze chętnie podglądam
    cudze rękodzieła - WSPNIAŁE!

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu mowę mi odjęło... chusta jest cudna!!!! Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka papuzia na tych zdjęciach ;0) ale oczywiście cieszę się, że Ci się podoba :0)
      Serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))