Rudy, rudy, rudy... Liść Klonu ;D

Hurrra! 
To jest mój setny (100) post :D


***
Maple Leaf Knit Shawl by Natalia @ Elfmoda
Wzór jest do kupienia na Ravelry
Mnie na widok tej chusty powaliło daaawno temu ;) 
Nabyłam go osobiście, wydrukowałam, pooglądałam z każdej strony i odłożyłam, by nabrał tzw. "mocy urzędowej" ;)
"Moc urzędowa" objawiła się w postaci Mojej Siostry Szalonej, która wyraziła chęć, bycia dumną posiadaczką jednej z moich prac ;) 
Ta chusta wydała mi się tą, która będzie do niej pasowała :)
Zamówiłam dwa moteczki włóczki estońskiej, jedynej, moim skromnym zdaniem słusznej, do tego wzoru :)
 Włóczka jest szorstka w obejściu ;) ale po praniu mięknie i nabiera ogłady ;)
Wrażliwców może podgryzać ;) a nawet powinna, wg mnie to jej zaleta ;)
Miała być sesja w plenerze, wśród liści... 
Opadających, jesiennych liści...
A nie opadających kropel deszczu ;) 
To ja dziergałam mittenki do 3:15 rano... 
... tylko po to, żeby się w nie ubrać w domu ;)
 Chusta na ludziu... :)
 ... w domowych warunkach ;)
 Mittenki.. kolory całkowicie przekłamane ;(
Lewa jest żółto-pomarańczowa, prawa pomarańczowo-czerwona ;)
 Zużyłam na całość, tylko jeden motek (202 g). 
Zrobiłam chustę i mittenki :) i z motka został mi, mały kłębuszek włóczki :)

***
Jedno zdjęcie w świetle całkiem naturalnym ;)
Jak widać na załączonym obrazku ;)
kolory włóczki są bardzo intensywne :) ale, żeby to uwiarygodnić musiałam poczekać tydzień, aż przestanie padać ;)

Chusta i mittenki oddalą się teraz w kierunku Siostry Mojej Szalonej i mam nadzieję, że sprawią jej trochę radości i ogrzeją odrobinę w chłodniejsze dni ;D



***

Obraz p.t. 
"Czy ja zamawiałam podpórkę pod paszczura? 
Nie? 
To po co mnie podpiera?"




Rękoczyn nr: 43/2015 (94)
Dane techniczne:
Wzór: Maple Leaf Knit Shawl by Natalia @ Elfmoda
Włóczka: Aade Long - Estońska wełna artystyczna 8/2, 100% wełna, 100 g/400 m, kolor (23) czerwony, pomarańczowy, żółty.
Druty nr: 5
Wymiary chusty, po blokowaniu: 208 x 96 cm

Rękoczyn nr: 44/2015 (95)
Dane techniczne:
Wzór: Reading Mitts by Susie Rogers
Włóczka: Aade Long - Estońska wełna artystyczna 8/2, 100% wełna, 100 g/400 m, kolor (23) czerwony, pomarańczowy, żółty.
Druty nr: 4





Komentarze

  1. Gratulacje!!! A liść zacny, jesienny - na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino :)
      Dawno Cię u mnie nie było ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Moniko chusta przepiekna.Jestem zauroczona Twoim wykonaniem i te kolorki cudne.Gratulacje.Głaski dla księżniczki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  3. Wow!!! Pierwszy raz widzę ten wzór i jestem pod wrażeniem, zarówno pomysłu autorki, jak i Twojego wykonania. Chusta wyszła cudnie i mitenki do niej pasują. Ja teraz też dziergam chustę w kształcie liścia (ale inną) i też z estonki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór jest cudownie rozpisany, robi się sam, ale to tylko dzięki autorce ;) ale oczywiście dziękuję :)
      Twoją chustę będę podziwiała, hmm... Jeszcze w tym tygodniu? ;))) Nie mam wątpliwości i już nie mogę się doczekać ;)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :D

      Usuń
  4. Ale bajeczne kolory lubię takie szaleństwo:)) Wzór chusty chodzi za mną już dość dawno ale na razie się wstrzymuję:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wstrzymuj się Basiu, dzierganie tej chusty, to sama przyjemność :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gratuluję 100 posta :) A komplecik wyszedł cudownie! Ciekawy kształt chusty.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjawiskowa chuta Monika. jestem pod ogromnym wrażeniem. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żółty , jesienny liść to jest to. Piękny wzór i piękne wykonanie tylko słonka rzeczywiści troszkę za mało.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak słonko nam się troszeczkę zbuntowało, a tak chciałam "obfocić" tą chustę w jego promieniach, gdyby liść nie był dla mojej siostry, poczekała bym do wiosny ;)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Prześliczny komplet ! Chusta cudna, jeszcze takiego wzoru nie widziałam i do tego wspaniała włóczka w cudownych kolorkach. Jak miło Moniko oko nacieszyć na Twoim blogu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) to mnie miło, czytać takie słowa :D
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  9. O rany! Ta chusta jest po prostu obłędna! Niesamowity wzór i świetnie dobrane kolorki. Wzorek już ustawia się u mnie w kolejce "do zrobienia". tylko, że kolejka długa to nie wiadomo co z tego wyjdzie ;-)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :) wiem coś na temat wzorów oczekujących ;)))
      Cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękny komplecik:) Chusta w prześlicznym kolorze:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór bardzo oryginalny, piękne czerwienie i rudości, całość robi ogromne wrażenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monika, uwielbiam te komentarze Twojej Psinki na koniec. Ona jest słodka i właściwie to mówi, chociaż nie werbalnie tak jak my, ale podpis pod zdjęciem zazwyczaj oddaje te celne psie uwagi!
    Śliczne Twoje nowe wyroby. Rzeczywiście to klonowy liść i dosłownie i kolorystycznie.Mitenki pasują świetnie. Lubię taką siermieżną wełenkę, nabiera w praniu czarodziejskiej miękkości. Pozdrawiam serdecznie i druciarsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi... Twoje słowa Gabi utwierdzają mnie w przeświadczeniu, że "rozumiem" moją suczkę ;D... taaa... Pobożne życzenia "psiarzy" ;D
      Dziękuję Gabi i cieplutko pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Ta chusta jest bajeczna!!!!!!!!! I w kolorach i w kształcie. Aż Twojej siostrze zazdroszczę takiego pięknego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robota pali Ci się w rękach! To niesamowite, ile zdążyłaś już wykonać cudownych robótek! Chusta i mitenki są piękne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))