Miętowy Citron

Mateczka Moja Pierworodna, czuje się dumną posiadaczką Citronka;)

Pokazywałam jej tyle wzorów chust, kolorów włóczek, zachęcałam, rozpływałam w zachwytach, ochach i achach... i nic. Już nawet zaczęłam sobie myśleć, że jakaś inna jest ta "mojsza" Mateczka ;) nic jej się nie podoba ;) Aż tu pewnego dzionka siedzę ja sobie, spokojnie w fotelu, dzierżę w dłoniach druty, z powagą i uwagą studiuję zapiski poczynione na schemacie, opisie i wszelkich innych karteluszkach, które same się "produkują" w ilościach przemysłowych podczas "rozpracowywania schematów";) (wzór: citron, wg tłumaczenia Truscaveczki). Dobrze, że mnie nikt nie nagrywa, bo gadam do siebie z równym zaangażowaniem, co dziergam ;D ale wracając do tematu...
Jeden rzut oka na zdjęcie chusty...
Jeden rzut oka na moherka, a raczej na kilka nabranych na druty oczek w miętowym kolorze...
Wow! reakcja godna Królowej Elżbiety ;P Mateczka Moja Pierworodna zakochała się na zabój;)... 
No to z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka obdarowaną została "Miętową Citronką" ;D
Kolor włóczki na pierwszym zdjęciu jest chyba najbardziej zbliżony do rzeczywistego ;)



Włóczka Kid Royal
Kolor: miętowy  457
Skład: 62% kid moher, 38% polyamid
Motek: 25g / 250m
Zalecane druty nr 2-6 - ja robiłam "3"
Zużyłam prawie dwa motki, robiąc drutami 3mm.
Wymiary: 131x47 cm

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))