“Secret Paths Shawl” po raz drugi ;o)

Skusiłam się po raz kolejny ;o)
Taka faza ;o) 
Żeby życie miało smaczek... ;o)

Pierwszą chustę robiłam z  SCHEEPJES Whirl (klik), i muszę przyznać, że w cieniowanej wersji o wiele lepiej się prezentuje :o)
 Wzór jest całkowicie darmowy, rozpisany (tu), w kilku językach, a nawet rozrysowany :o)
Moja wersja chusty na plaskacza i na ludziu ;o)
  I w całej okazałości ;o) 
Układ pasków nie do końca był przemyślany a czasem nawet wymuszony przez kończącą się nitkę ;o)


💙💚💜💛💗


Nudno ;o)
Czas na drzemkę ;o)



Rękoczyn nr: 1/2018 (182)
Dane techniczne:
Wzór:  Secret Paths by Johanna Lindahl
Włóczka: DROPS YOU 💗9 uni colour z grupy włóczek "A", 100% cotton, 50 g/125 m, kolory: 101, 104, 105,106, 107, 108, 109, 112, 113, 116, 119 oraz na wykończenie i na chwosty DROPS YOU 💗7 uni colour z grupy włóczek "A", 100% cotton, 50 g/170 m, kolor 17.
Szydełko nr: 4
Wymiary chusty: 218 x 101 cm - bez chwostów ;o)



Komentarze

  1. A mnie się podoba, ma ciekawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest piękna kolory cudowne (ja osobiście nie lubię bawełny w chustach)ale to ja :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nino:)
      Fakt, bawełniana chusta jest ciężka i trochę sztywna ;) ale za to mniej grzeje ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękna chusta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. A mi bardziej podoba się ta chusta:) Piękny wzór :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna chusta, wszystko w niej świetnie współgra, i wzorek, i kolorki. Fajnie wygląda wykończona chwościkami. Nie gustuję w chustach ale ta tak mi się spodobała, że zabieram wzór ze sobą, może przyjdzie taki czas, że udziergam ;)))). Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez chusty... Właściwie to nie nie wychodzę z domu bez chusty. Jestem od nich uzależniona;) Zachęcam Cię gorąco do jej zrobienia:)
      Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Chusta bardzo mi się podoba, szczególnie dobór kolorów, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie taki układ kolorów jest super
    Bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jest bardzo optymistyczna:) A jaki Ty masz włosy jasne! Dobrze Ci w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W te szarobure dni potrzeba mi koloru, nawet jeśli jest stonowany; )
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Wygląda przepięknie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Układ pasków wymuszony, czyli jak w naturze :) dla mnie jest bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta. Niestety, nie umiem korzystać z opisów, a rozrysowanego wzoru u autorki nie znalazłam. Być może był, ale go usunęła?

    Stąd pytanie: może Pani zachowała rysunek wzoru, o którym mówi Pani we wpisie?

    Serdeczne gratulacje. Cudne prace Pani tworzy 💕:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))