Lawendowo z... odrobiną chabrowego ;D

Lawendowy to chyba mój ulubiony kolor;) Pewnie, że nie do wszystkiego pasuje i nie do każdego, ale lubienie to jedno, a noszenie czy używanie to drugie;) 
Co innego jest z zapachem lawendowym, ten absolutnie do mnie nie przemawia ;)
Nie rozumiem tylko, dlaczego, do tej pory, nie zrobiłam sobie niczego w tym kolorze? 
Jolusia - Pierworodna Siostra Małżonka Mojego Osobistego, była uprzejma zasugerować mi owe niedopatrzenie obdarowując torebką w lawendowym kolorze:)
Oczywiście sprawiła mi ogromną przyjemność, ale jednocześnie w mojej głowie narodziła się uporczywa myśl "O! Matko i córko Ty moja! Nie mam niczego, co pasowałoby do torebki!?!"
Cóż, zamówiłam włóczkę w dwóch rodzajach :) Baby red Heart kolor fiolet 8519 i Happy kolor 777 wrzos. Obydwie włóczki są przemiłe w dotyku. 
Rękoczyny (nr 45) wydziergałam na drutach nr 4,5:) 
Komin wykończyłam drutami, ale mitenki obrębiłam szydełkiem.  
Wizja rękoczynu pojawiła się sama ;)



Jeszcze dobrze nie skończyłam jednego rękoczynu, a na druty wskoczył następny, wcześniej nie zamierzony ;) Zamówiłam w SklepIK-u, w ilościach przemysłowych włóczkę w pięknym ciemnoniebieskim kolorze;) z myślą przewodnią, wydziergania sweterka dla Małżonka Osobistego;D... 
Zasugerowałam się kolorem na zdjęciu i nie sprawdziłam jego "prawdziwości" ;) efekt?
Dziecię nasze dostanie sweterek w pięknym chabrowym (i nie tylko, bo wizja się rozwija) kolorze, a Małżonek Osobisty będzie zmuszony poczekać jeszcze chwilkę, bo mimo całej swej miłości do mnie nie da się upchnąć w chaberek ;P

Komentarze

  1. No faceci to mają wymagania:) Przecież ten chaberek jest piękny:) A komplecik też jest bardzo ładny i podoba mi się pomysł wykończeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zamiast przyjąć pomysły żon z dobrodziejstwem inwentarza, to kapryszą ;D
      Dziękuję :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))