Idzie Nowy Rok...




Czas na ponczo się znalazł ;)

Przód mam już cały. Ponczo robię wg wzoru Saffron by DROPS Design :) Oczywiście musiałam zrobić coś po swojemu ;) więc włóczka, którą dziergam ponczo jest z grupy włóczek "B" a nie "C" ;D 
Karisma Mix (Drops), beżowo-brązowa jasna (nr 55), 100% wełenka, bardzo przyjemna w dzierganiu :)
Wzór ma bąble, których obiecywałam sobie unikać;) 
Oświadczyć mogę jedynie, że z grubszej włóczki robi się je o wiele przyjemniej niż z cienizny ;) 
To tyle, co mam na usprawiedliwienie ;P
 
Przedwczoraj odebrałam przesyłkę :) Żadnej niespodzianki nie było, bo sama sobie zamówiłam... 
...wełenkę Haapsalu na  Aeolian Shawl (Elizabeth Freeman), koraliki miałam na stanie, wzór szala wydrukowałam bardzo dawno temu, zdążył nabrać już mocy urzędowej ;) druty, szydełko i zapał też się znajdą;) 
Jestem gotowa i zamierzam wziąć udział w kolejnym "razemrobieniu" u Intensywnie Kreatywnej :D
Ale to, od nowego roku ;)
a póki co...


... Szampańskiej Zabawy Sylwestrowej 
  i Szczęśliwego Nowego 2015 Roku... 



Płoną sztuczne ognie, płynie muzyka
Idzie nowy rok, stary już umyka
Wiec wznieśmy puchary, tańczmy do rana
Niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana.

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika, Dzięki za życzenia, pięknie się zapowiadają nowe robótki. No to razem w Drutkowy Nowy Rok! Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))