Wesołych Świąt :D


Śniegu i mrozu nie dowieźli :( 
To pewnie znowu jakiś przekręt na górze;) 
Kalendarz im walnęli, czy co?!? ;D
Że też człowiek-kobieta zawsze musi sam na siebie liczyć ;)
Ale się nadziamałam ;D
Choinka ubrana :) i na akcenty pierniczkowo-dzianinowe również znalazło się na niej miejsce :)  
Szydełkowe dzwoneczki i aniołka dostałam kiedyś, dawno, dawno temu od Cochlei :)
Są piękne i choć mają już kilka lat, to nadal wyglądają jak nowe :)
A czasem to nawet zdarza się, że mali pomocnicy sami "wciągną się" w przedświąteczne przygotowania :)
 Szczurek pięknie ozdobił pierniczki, podczas kursu cukierniczego w "Masali" :) 
Do ozdabiania dzwonków, przyznał się Małżonek Mój Osobisty - ku ogólnej uciesze gawiedzi ;D
Pierniczki nie posiadają otworków na niteczki, więc na choince nie zawisną...
 ... zostaną w całości "pożarte" ;)

Lukrowane guziczki też! ;D


                                      

Zdrowych, Wesołych i Pogodnych 
Świąt Bożego Narodzenia 


Wierzę w to, że uda mi się znaleźć odrobinę czasu na dzierganie poncza ;)
A wiara czyni cuda :D 

Komentarze

  1. Zdrowych i wesołych świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt i wełnistych dla Ciebie i całej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))