Alleluja!!!

Żeby nie było;)
Mam "zdolne chopaki"!
Wszelkie dodatki do dekoracji jaj, jakimi dysponowałam były "babskie"... kokardeczki, kwiatuszeczki, listeczki, wstążeczki, koroneczki, cekinki... normalnie stragan na "Różyku" ;D
Ale moi panowie, ci mali i ci całkiem duzi poradzili sobie z wyzwaniem:)
Nie powiem, bo lepiej ode mnie się spisali ;D
Na początku był maleńki bałaganik:
Pracowaliśmy sobie tak rodzinnie, przy jednym stole, w skupieniu i z ogromnym zapałem twórczym, aż powstały całkiem zgrabne "kwiacianki" ;) bo jak nazwać jajka w kwiatki? ;D
Małżonek Mój Osobisty, tak zaangażował się w pracy, że nawet pomalował jedno jajko przed udekorowaniem kwiatkami. Upaćkał się przy tym okrutnie, ale łąkę i niebo wymalował mistrzowsko:D
Szczurek swoje, największe jajo, przekształcił w kurzo-jajo-stwora, cały czas doradzając nam, jak i co przymocować, żeby jajo ładnie się prezentowało ;)
Z kolei mnie i Całkiem Dużemu Dziecku, "końcepcja" zmieniała się przy każdym kwiatku - rezultatem są bardzo kwietne jaja:D
***
Wszystkie nasze prace Małżonek Mój Osobisty umieścił na łące, żonkilami pachnącej ;)...

... więc nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam ...
Zdrowych, Wesołych i Pogodnych 
Świąt Wielkiej Nocy
oraz 
Mokrego Dyngusa!





Komentarze

  1. Twórczą rodzinę masz, tylko pozazdrościć. Wesołych Świąt dla Was wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolnych masz mężczyzn :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za życzenia :) A jajca są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i pełnych ciepła Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajkowe stadko:) Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))