Luna Moth Shawl

Miałam tylko tydzień, na wydzierganie chusty, na prezent ślubny, dla koleżanki Całkiem Dużego Dziecka ;)
Czasu mało, a chciałam zrobić coś, co będzie bardzo ładnie się prezentowało, a jednocześnie będzie proste i skromne.
Mój wybór padł na wzór Luna Moth Shawl :)
Chustę wydziergałam z podwójnej nitki :) Podstawą miała być granatowa włóczka Campolmi, złamana mohairkiem w kolorze ciemnej zieleni;) tak założyłam.
Tyle tylko, że mohairek posiada włosek, który ślicznie oplótł się wokół granatowej nitki ;) w rezultacie chusta jest w kolorze ciemnej zieleni, lekko złamanej granatem ;P 
Moje założenia odeszły w siną dal ;)
Z braku czasu zdecydowałam się na mniejszą wersję chusty, po zblokowaniu osiągnęła z trudem 140 x 66 cm.
Mniejszy rozmiar chusty, przeznaczony jest raczej,  dla kobiety drobnej lub dziewczynki. 
Dorodna istota płci pięknej, powinna być (by móc otulić się nią), obdarowana większą wersją tej pięknej chusty ;))) 
 Na górnym zdjęciu chusta "przed", na dolnym "po" blokowaniu ;)
I jeszcze prezentacja chusty na ludziu ;) z braku właścicielki, sama wbiłam się w chustę ;) 
Przy okazji sprawdziłam, czy jest wystarczająco ciepła i miła w dotyku... 
Jest ;)
Zabrakło mi włóczki na ostatnie dwa rzędy więc wykończyłam chustę dodając jasno niebieską niteczkę mohairu.
Zużyłam ponad 250 metrów włóczki Campolmi, 1 motek mohairu i trochę z innego koloru ;)





Rękoczyn nr 15/2015 (66)
Dane techniczne:
Wzór: Luna Moth Shawl by Shui Kuen Kozinski
Włóczka:
- Merino Superwash Campolmi, kolor 849 - granatowy, 100% wełny, 200gr/3000m.
- Kid Royal Alize, kolor 445 - ciemna zieleń, 62% Kid Mohair i  38% Polyamide, 25gr/250m.
Druty nr 4,5


Komentarze

  1. Pięknie wyszła chusta, będzie wspaniałym prezentem :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że choć trochę się przyda;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, mnie też bardzo ten wzór się podoba ;)))) żartuję:)))
      Dziękuję Renatko:)

      Usuń
  3. Przepiękna chusta :-) Wspaniałe kolory i śliczny wzór. Doskonały prezent :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) kolor wzór, cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))