Rękoczyn pierwszy w Nowym Roku...

... ale i setny za razem ;D

Rękoczyn nr: 1/2016 (100)

hihihi
Kto by pomyślał?
Zaczęłam swoją przygodę z drutami od ogrzewaczy zimowych, i moją setną robótką okazały się też ogrzewacze ;D 

Szczurek zakochał się w czapce z sową, ale nagła!? zima skuła naszą krainę mrozem i otuliła kołderką śniegu ;) 

Więc nagle zaszła potrzeba zrobienia dziecku cieplejszej czapeczki, szaliczka i rękawiczek ;)
 
 Komplecik został przetestowany na sankach :)
Szczurek nie zamarzł, a nawet, sądząc po durnych minach, całkiem zadowolony się wydawał ;)
 A już na pewno, najmniej zainteresowany był "pozowaniem" mamusi do zdjęć ;)
Zamówiłam (profilaktycznie), dwa motki włóczki... zostało jeszcze troszeczkę :)
Wzór na czapkę i kolor włóczki wygrzebałam na stronach Granstudio, ale podobieństwa na tym się kończą ;) reszta, to radosna twórczość własna, podparta równie ochoczym pruciem, tzw., wielokrotnym ;D

***
Dolly, tak dla odmiany "pozowała" nie, jak zwykle, na kanapie, ale na łonie natury... w sweterku ;)
W jej przypadku nie o zimno chodziło, a raczej o ograniczenie śniegowych kulek w sierści ;P



Rękoczyn nr: 1/2016 (100)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka, szaliczek-golfik i rękawiczki
Włóczka: DROPS BIG DELIGHT, grupa "C", 100g/190m, 100% wełna, kolor morski (nr 04).
Druty nr: 5 i 4 na ściągacze.




Komentarze

  1. Pełne zawodowstwo w modelingu:) I u Pana i u Pani:) A komplet grzewczy jest świetny:) I ma fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak! Jeszcze trochę i na wybieg zaczną się pchać ;) Ja przez nich wiem, co przeżywają zawodowi "pstrykacze"... chyba im współczuję ;)

      Usuń
  2. Świetny komplet. Na pewno dobrze grzeje :)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak Martusiu, jest cieplutki i chyba nie gryzie, bo jest cały czas eksploatowany :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Wspaniały komplet w cudnych kolorach :-) Bardzo mi się podoba.
    Dolly wygląda wspaniale w kolorowym ubranku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu i również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Z Młodego jest całkiem niezły model:) Komplet bardzo fajny ale ważne że ciepły:) Podziwiam za ręczne szycie sukienek - ja wolę na maszynie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Maszynę trzeba wyciągać, rozstawiać, ustawiać ;) a igłę szybciutko nawlekam i fruuu... kiecka gotowa ;)
      hihihi
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Fajny komplecik wyszedł, wełenka będzie dobrze grzała. U mnie już po śniegu, w sobotę było - 5 a dzisiaj + 5. Czekam co będzie dalej z ta naszą zimą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczurek zadowolony i ogrzany :) Tu też już śladu po śniegu nie ma :( szaro, buro i brudno się porobiło ;) Ja liczę na jeszcze trochę śniegu tej zimy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))