Mewtwo!

To kolejny Pokemon zamieniony w czapkę dla dziecka ;)
Tym razem szczęśliwym posiadaczem jest Piotruś :)

Właściwie to skończyłam robić tą czapeczkę w zeszłym roku, 
bo 31 grudnia o 23:40 ;) ale zaliczę ją jako pierwszą tegoroczną ;)
Zdjęcia trochę przekłamują kolor włóczki, która w rzeczywistości jest bardziej szara, ale jedynym "dobrym" miejscem, należycie oświetlonym wieczorową porą, był korytarz ;P
 Czapka, tak jak i poprzednia (Pikachu), robiona jest od góry :) 
 A ściągacz, 1/1, oczkami przekręconymi :)
 Robiłam podwójną nitką, zużywając w ten sposób prawie do cna,
 dwa moteczki włóczki :)
Oczy kompletnie mi nie wyszły, ale lepiej nie umiem :( 
szydełko to nie moja bajka ;P
Uszy pierwotnie wypchane były wypełniaczem do maskotek ;)
Doszliśmy jednak z Małżonem Moim Osobistym, do wniosku, że Piotruś jest ministrantem, a uszy bardziej wyglądają na diabelskie rogi ;)... 
... to pewne, że  Piotrusiowa mama nie pozwoliłaby dziecku chodzić w tej czapce;)...
wydłubałam więc z "rogów" wypełniacz szydełkiem, przez co nabrały bardziej uszatego (klapniętego), wyglądu ;)

❄❅❆
❄❅❆ ❅ ❄❅❆
Piesek-Dziewczynka w świątecznym kamuflażu ;D



Rękoczyn nr: 1/2017 (140)
Dane techniczne:
Wzór:        Czapka Mewtwo - z Rodu Pokemonów ;D
Włóczka:  DROPS Baby Alpaca Silk, 70% Alpaca, 30% Silk, 50g/167m, kolor szaro-fioletowy (4314), 
                   z grupy włóczek A.
Druty nr: 4

Komentarze

  1. Fantastyczna czapka :-) Jestem fanką tej opowieści o Mewtwo... jeszcze z moimi małymi dziećmi oglądałam :-)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:)
      Szczęściara z Ciebie, ja kompletnie nie znam się na Pokemonach, muszę posiłkować się internetem ;P
      Dziękuję i życzę samego szczęścia w 2017 roku :D

      Usuń
  2. Bardzo fajne czapeczki :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. O jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!Zazdroszczę czapki !! Jestem nia zachwycona, z pewnością bym ją nosiła :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie kojarzę tego pokemona:) Świetna czapka:) Ja w sylwestra skończyłam komin ale o 21:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty nie kojarzysz tego pokemona ;) ja prócz Pikachu, żadnego innego ;P
      hihihi...
      Skończyłaś komin i nie pokazałaś? ;)
      Pozdrawiam Basiu :D

      Usuń
    2. Oj tam;) Zdjęcia mam tylko czasu brakuje:) A pokemony oglądałam ale nie wszystkie odcinki:)

      Usuń
  5. Świetna czapka! Cuda tymi drutkami wyprawiasz:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:)
      Ja tylko realizuję marzenia dzieciaczków;)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Twoje pomysły zwalaja mnie z nóg. Fantastyczna czapka Monia. Szczęśliwego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomysły dzieci:) moja jest kombinacja i wykonanie;)
      Dziękuję Elu i również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku:)))

      Usuń
  7. Fajna czapka, pięknie ją zrobiłaś Moniko. Dobrze mieć taką wróżkę, która spełnia marzenia :)). Pozdrawiam Cię serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Kolejne marzenie nabiera kształtów;)
      Pozdrawiam serdecznie:D

      Usuń
  8. Czapa SUPER!!! A kamuflaż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))