Działkowe mittenki dla Beatki ;o)

Roboczy sezon ogrodowy już się chyba dawno zaczął ;o)... 
nie wiem, nie posiadam, działki ;o)
ale nie sądzę aby w ręce było ciepło przy pracach ogrodowych, bo aura kapryśna i czasem jeszcze zmrozić lubi tej wiosny ;o)
Beatka za to lubi w ziemi grzebać i pielęgnować swoje kwiatuszki, krzaczki, drzewka i inne roślinki ;o)
Mittenki wydały jej się bardzo praktyczne przy pracach ziemno-ogrodowych ;o) 
a takie granatowo-różowe, to już superaśne by całkiem były ;o) 
Weź człowieku i wymyśl, takie dwu kolorowe, nie całkiem rękawiczki - ogrodniczki ;o) 
Zrobiłam więc dwie pary :o) jedne różowo-granatowe a drugie granatowo-różowe ;o)
Znalazłam piękne mittenki na Pintereście ;o)
i dotąd szperałam, aż znalazłam to czego mi było potrzeba, a mianowicie schematu (klik) na wzór szydełkowy ;o) bo oczka "druciane", na mittenki mam "rozpisane" w głowie na stałe ;o) gorzej jednak z tym szydełkiem ;) 
Prócz schematu znalazłam film (klik) instruktarzowy ;o)
Tak uzbrojona przystąpiłam do pracy ;o)

***
Granatowo-różowa mittenka, zrobiona na próbę ;o)
 Na początek druty.
42 oczka, ściągacz 2x2, obowiązkowo oczka przekręcone ;o) 
Długość ściągacza dowolna ;o) 
Oczka zamknęłam luźno, moim ulubionym sposobem ;o)  
Wg schematu szydełkowego zrobiłam ozdobną część mittenki :)
która wyszła mi bardzo szeroka ;o) więc sprułam dwa rzędy i w efekcie mittenki wyglądają tak, jak poniżej ;o) 
Od środka, na wysokości widocznego łańcuszka, włóczką granatową, nabrałam na druty 42 oczka i przerabiałam w okrążeniach samymi oczkami prawymi, po drodze dodając oczka na kciuk :o) 
Zakończyłam dwoma rzędami oczek lewych :o)
Niby obie mittenki robiłam dokładnie tak samo, a są takie różne...
Do poprawki! Obie! ;D 
Ten ciemny kolor, to kolor granatowy :o)
Najbardziej wiarygodnie oddaje go pierwsze zdjęcie :o)
To były robocze mittenki działkowe ;o)

Teraz wersja relaksacyjnych mittenek działkowych ;o)
 Ściągacz w granatowo-różowych mittenkach, zrobiłam podwójną nitką :o) wzór szydełkowy pojedynczą :o)
Górę mittenki zrobiłam z cieniutkiego jasno różowego moherku (50 oczek), ale już bez wyrabiania kciuka :o)




🌼🌻🌼🌻🌼

A skoro mowa o relaksie działkowym...
Zdjęcie Dolly, co prawda zeszłoroczne, ale w pełni oddaje luksus wylegiwania się na zielonej trawce ;o)



Rękoczyn nr 12/2017 (151)
Dane techniczne:
Wzór: Mittenki  ;)
Włóczki: Alaska ALWO, Farbpartie Nr 825, kolor różowy - nie znam składu włóczki, 100gr/340m. Kocurek ARELAN, tex 64/3, 100% akrylu, 520m/100g, kolor granatowy (11-2240), oraz Kid Royal Mohair ALIZE, 62% Kid Mohair, 38% Poliamid, 25g/250m, kolor różowy (143).
Druty nr: 3,5
Szydełko nr: 3


Komentarze

  1. Na pewno właścicielka uszczęśliwiona jeśli potrafi pracować w rękawiczkach????oto jest pytanie?? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo sama chciała ;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Ja tam bym takich pięknych mitenek do ogrodu nie założyła:) A Dolcia piękna jak zawsze. Nawet jeśli zeszłoroczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdybyś, zamiast pracować w nim, mogła na hamaku leżąc poczytać...? ;)))
      Pozdrawiam serdecznie i obie dziękujemy :)))

      Usuń
  3. Piekne mitenki.Jednak do ogrodu szkoda zakladac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) one jednak w tym celu zrobione były;)))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Obie pary ładne:) U mnie za zimno na prace ogrodowe:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) U mnie też ziiimno:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Takich pięknych ozdobnych mitenek to aż szkoda do ogrodu ;) Obie wersje śliczne, nie wiem która mi się bardziej podoba, i bardzo na czasie przy obecnych temperaturach. A sunia na trawie jak zawsze mega fotogeniczna :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogrodzie nie koniecznie trzeba ich używać do grzebania w ziemi ;))) hihihi...
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. O rany, jakie fajne te mitenki. Naprawdę świetna jest ich "podwójność" i powiem Ci, że w takich obrabiać ogródek to by mi było podwójnie przyjemnie.
    Hehe, życzę Wam udanego działkowania:)) Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lady jest jak dywnaik, tak samo jak york mojej Mamusi hihih. Ślicznie te winietki!Są na prawdę przeurocze :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))