Mała Czerwona Sofia...

Ale na początek kilka ślicznych "PieściChłopów" ;oD 
znaczy się TuliPanów :o)

Bardzo Mała Czerwona Sofia ;o)
Nie wygrałam cudownej, czerwonej włóczki u Wioletki z Violetowych włóczek ;o) co zresztą było  do przewidzenia ;o) ale przypomniałam sobie dzięki niej o chuście przecudnej urody, w jedynym słusznym kolorze dla niej przewidzianym ;o)
 Odświeżyłam swój zachwyt tym wzorem ;o) 
Efektem jest chusta, dla odmiany, po grubych i ciepłych udziergach, całkiem cieniutka, zwiewna i delikatna z natury ;o) 
Rozmiarów niewielkich i małymi modyfikacjami wzoru, polegającymi na rezygnacji z nupków, na rzecz koralików w dwóch kolorach :o)
Chustę zaczęłam robić 12 stycznia ;o)
Skończyłam 31 marca ;o)
Dzierganie jej traktowałam w 100% relaksacyjne ;o) ot, taki "przecinek", pomiędzy innymi robótkami :o)
Mikro Sofia po namoczeniu i wyciśnięciu nadmiaru wody okazała się mniejsza od motka pozostałej włóczki ;o)
 Małżon Mój Osobisty stwierdził, że "toto" wygląda raczej na bandanę z koralikami, niż na chustę ;o)
 Zamiast nupków, wrobiłam koraliki w dwóch kolorach ;o) i dobrze, że się zdecydowałam na tą małą modyfikację, bo przy tej wielkości chusty, nupki byłyby za duże ;o)

 Oczywiście u góry chusty, tam gdzie we wzorze przewidziane były koraliki, niczego nie zmieniałam ;o) 
 Tylko co ja teraz zrobię z pozostałą włóczką? Podczas prania okazało się, że włóczka puszcza kolor, więc łączenie jej z inną może być ryzykowne ;o)
Kanapowa wersja chusty - na plaskacza ;o)
i na ludziu :o)
;o)

🍀🌹🍀🌷🍀

 Moja Piesek-Dziewczynka  i jej relaksacyjny stosunek do świata;)




Rękoczyn nr: 10/2017 (149)
Dane techniczne:
Wzór: Sofia Shawl  - wzór jest bezpłatny ;o)
Włóczka: Midara Haapsalu, 100% wool,  1400m/100g, kolor czerwony (155/47)  - zużycie 27! gram włóczki ;).
Koraliki: TOHO Round 6o - 25D Silver-Lined Garnet oraz TOHO Round 60 - 21 Silver-Lined Crystal.
Druty nr: 3,5
Wymiary i waga chusty: 150 x 70 cm po blokowaniu, waga to aż 57! gram - razem z koralikami :)


Komentarze

  1. Wyszła przepiękna i cudownie delikatna:) Zachwyca i wzorem i kolorem, nie można oczu oderwać:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chusta powstała "przez Ciebie" ;))) powinnam napisać "dzięki Tobie", ale to jakoś za poważne sformułowane mi się wydaje ;)
      Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :)))

      Usuń
  2. Przecudnej urody chusta , a Osobisty Małżonek się nie zna na chustach jak to chłop ...
    Czy ona jest robiona na drutach ??Z chęcią przygarnęłabym takie coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :)
      Tak, na drutach ją wydłubałam ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Możesz zrobić mitenki w dwie nitki:) Lubię taką piękną czerwień:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mittenki powiadasz, Basiu? Hmmm pomyślę :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Chusta jest piękna a tulipany cudo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Po tulipanach tylko już zdjęcia zostały ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kochana Chusta jest rewelacyjna !! Chylę głowę ! Buziaczki śle

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i ognista Carmen. Zagrzeje Cię w każdej sytuacji i doda blasku każdej kreacji. Lalunia uroczo zblazowana. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi :)
      Trafnie określiłaś ten wyraz mordy ;)))
      Pozdrawiam serdecznie i wiosennie :D

      Usuń
  7. Piękna chusta. Kolor zachwyca. Wełenka jest mi obca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wełenka to Haapsalu - wspaniała do dziergania zwiewnych estońskich projektów :) ale nie tylko ;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Cudna chusta, a ten jej kolor to energia w czystej postaci. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta piękna, a koraliki urocze. Moniu, nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić jeszcze jedną taką :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) z pozostałej włóczki wyszły by jeszcze dwie takie same chusty, a i tak nie wykorzystałabym całej ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Cudna czerwona mgiełka! Hehe, zazdroszczę Dziewczynce tego podejścia:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Hihi... Takie zachowanie wynika z dbałości o własne dobro ;) ona mniema, że jest jedyna i najważniejsza, to my jesteśmy dodatkiem do niej ;)
      Buziole :)

      Usuń
  11. Mąż się nie zna, albo dawno bandany nie nosił... :) Chusta piękna ... niezły hm... przecinek...Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nosił ją, gdy był piękny, młody i bogaty...;)))
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Cudowna chusta! jestem pod wrażeniem! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również cieplutko pozdrawiam Madziu:)))

      Usuń
  13. Po prostu dzieło sztuki. Gratuluję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))