Szydełkowy Chustecznik :o)

To jest namacalny dowód, wpływu Pinteresta na spokojne życie zwykłej, statecznej kobiety i jej rodziny ;o) oraz jawna ingerencja w wystrój wnętrz lokalnej zabudowy miejskiej :o)
Takie małe, takie niepozorne, zwyczajne opakowanie na chusteczki higieniczne, 
a tyle zamieszania wokół niego się zrobiło :o)
Trzy dni zajęło mi wydłubanie szydełkiem tego maleństwa ;o)
 Zaczęłam od zrobienia pięciu kwadratów, w tym jednego z małym otworem, ułatwiającym wyjmowanie chusteczek :o)
 Następnie zabrałam się za robienie zielonych "listków" w ilości sztuk 4 ;o) 
oraz trzech małych, pojedynczych listeczków :o)
 Kolejnym krokiem było zrobienie kwiatów :o)
Z racji moich, jakże "zaawansowanych" ;o) umiejętności szydełkowania, 
każdy z kwiatków jest i "niepowtarzalny", a raczej niepowtarzający się ;o)
  Te dwa kwiatki zrobiłam jako pierwsze, ale okazały się zbyt duże i ciężkie ;o)
 Po wydłubaniu wszystkich elementów przyszedł czas na zszywanie :o)
Poukładałam moje kwiatuszki i listeczki na szarych boczkach chustecznika i...




 ... scaliłam wszystkie kawałeczki mojej włóczkowej układanki :o)
 Pokrowiec  nałożyłam na pudełko chusteczek higienicznych i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że nie pasuje (?) 
a pudełko nie jest kwadratową a prostokątną kostką ;o)...
... dorobiłam u dołu falbankę :o)
Gdybym ja się wcześniej zorientowała, że takie elementy można zrobić w jednym kawałku ;o) 
ehhh
Oszczędziłabym połowę czasu ;o)

... Hihihi...
Mądra Polka po szkodzie ;o)




🌼🌿🌼🌿🌼




Lansik ? ;o)


***
Muszę dodać aktualizację ;o) 
Bo całkiem na śmierć zapomniałam ;o) że 10 kwietnia 2014 roku, opublikowałam pierwszego posta na moim blogu :o)
Minęło już trzy lata!?!



Rękoczyn nr 11/2017 (150)
Dane techniczne:
Wzór: radosna twórczość własna ;)
Włóczka: Alize baby wool, 175m/50g, 40% wełny, 40% akrylik, 20% bambus, kolor szary (52) oraz resztki włóczek Alize.
Szydełko nr: 3


Komentarze

  1. Ale jaki masz efekt:)) I ile się natrenowałaś szydełkowania:) Bardzo fajnie to wygląda i zawsze parę kłębków mniej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu :) Oj, prawda, szydełkowanie oszczędne nie jest, to bardzo włóczkożerna metoda rozrywki ;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Twoja radosna twórczość jest bardzo,ale to bardzo efektowna i po zatym śliczna,niepowtarzalna.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Nino i pozdrawiam serdecznie i poświątecznie:)))

      Usuń
  3. urocze ubranko na pudełko Ci wyszło, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też je lubię ;)))
      Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. Świetne pudełko wyszło!! A ile miałaś frajdy i zabawy , prawda ??
    Mnie się szalenie podoba Twój pomysł na chustecznik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :)
      Zabawę miałam przednią, w tym czasie moi chłopcy myli okna ;))) hihihi...

      Usuń
  5. Fantastyczny, niepowtarzalny chustecznik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł i wykonanie genialne! jestem pod wrażeniem! cudo! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, kwiatowo, wiosennie i wesoło.Chustecznik bajeczny!!!! Tylko ja się pytam dlaczego Lalunia ma jakieś plastikowe motyle zamiast kwiatów we włosach.Z tego co widać czeka na swój zestaw wiosenny!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi:)
      Motyle w jej włosach zamiast kwiatów... oznaczają pełne pudełko chusteczek higienicznych ;)
      W Wielką sobotę Małżon kupił mi na święta tulipany... Stoją do dzisiaj na korytarzu, a ja się zastanawiam jakim cudem przetrwałam ten atak alergenów :(((
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Muszę pokazać to swojej Teściówce bo oszaleje z zachwytu. Już dawno nie widziałam tak cudownej pracy!!!!!!!!!Kochana, absolutnie padam z wrażenia , przepiękny i originalny chustecznik :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, niepowtarzalny chustecznik. Pięknie ozdobiony. Futrzasta modelka pięknieje z każdym postem :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Małgosiu :) obie;)))
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Uwielbiam kwadraty babuni i osłonka jest bardzo fajna. Hehe, lansik udany jak najbardziej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) powstaje nowy chustecznik ;)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))