Spring Lane - Kocysio ;o)

Dotarło do mnie, że chcę mieć taki kocysio, 
gdy Drops opublikował wskazówkę 9 z 13 ;o) a Intensywnie Kreatywna Agnieszka, u siebie na stronie udostępniła informację o nowej wskazówce :o)... 

A było to roku Pańskiego 2017, dnia 27, w miesiącu kwietniu ;o)
Zamówiłam natychmiast, pędzikiem ;o) masową ilość włóczki w Sklep-IKu :o) 
19 motków wyliczyłam  z całą należną matematyce powagą, a wystarczyło mi 12 ;o)

***
Przez długi, majowy weekend, którego oczywiście nie uwzględniłam w planach, czego Poczta Polska nie omieszkała mi brutalnie uświadomić, dostarczając przesyłkę 4 maja ;o) zaznajomiłam się ze schematami elementów kocysia ;oD mrucząc sobie pod nosem:
"zrobimy go, będzie nasz, taki śliczny... tylko nasz... skarb" ;o) 
Ku ogromnej i niepohamowanej radości Małżona Mojego Osobistego ;o)

***
Zaczęłam przyzwoicie i zgodnie z planem, od wskazówki # 1 :o)
ale...
 No właśnie, ale ;o) gdy ja zaczynałam kocyk, ukazała się 10 wskazówka!
A ósma była przerażająca - ilościowo ;o) o czym dowiedziałam się czytając wpisy na stronie Intensywnie Kreatywnej ;o)
Więc zaraz po zastosowaniu się do pierwszej, zabrałam się za wskazówkę # 8 
i machnęłam 28 małych elemencików :o) 
 Potem jednak przykładnie wróciłam do kolejności i dokończyłam dwa kwadraty wg. wskazówki # 2 ;o)
Następnie 10 elementów zgodnie ze wskazówką # 3 ;o)
 Potem posiłkując się wskazówką # 4 - dwa kwadraty, które należało zakończyć... 
 wg. zaleceń wskazówki # 5
 Wskazówka # 6 - to 10 kwadracików z kwiatuszkami pięciornika wewnątrz ;o)
Po wykonaniu szóstej wskazówki kolejność znów mi się troszeczkę zaburzyła ;o) więc 14 elementów wskazówki # 10, zrobiłam przed siódmą ;o) 
14 kwadracików wg wskazówki # 7
Dwa kwadraty wskazówki # 9, zrobiłam zaraz po siódmej, bo ósmą wydłubałam zaraz po pierwszej ;o)
 A gdy już miałam wszystko, poukładałam i pozszywałam elementy kocysia, zgodnie ze wskazówką # 11
Wskazówka # 12 polegała na obrobieniu kocyka dookoła ;o)
Ostatnia wskazówka # 13, na którą czekałam chyba w nieskończoność ukazała się 24 maja :o)
 Natychmiast ją wykonałam, bez najmniejszej zwłoki ;o)
Kocyka nie muszę  blokować, bo jest z akrylu :o)
Nie jest ideałem, ale jest największą szydełkową pracą, jaką kiedykolwiek wykonałam i jest mój! ;o)))
hihihi....

Z włóczki, która mi została spokojnie mogłabym zrobić taki sam kocyk ;o)
ale Mateczka Moja upomniała się o nowe ubranie dla Margolci, więc niteczki się nie zmarnują ;o)
A z tego co zostanie może wydłubię jakąś poduszkę do kompletu? ;o)

Nasz Skarb! 
Najdroższy, najcenniejszy!
Tylko nasz. Skarb!
;o)


🍀🌺🍀🌹🍀🌼

Padało troszeczkę ;o)

Przyniosłam ścierwo... wytrzyj pieseła :o)



Rękoczyn nr 17/2017(156)
Dane techniczne:
Włóczka: Elian Klasik, 100% akryl, 50g/125m, kolory: ciemny fiolet (3374), fiolet (5862), pudrowy róż (2197), biały (208), jasny turkus (280) oraz szmaragdowa zieleń (132) ;o)))
Szydełko nr: 4
Wymiary kocysia: 102 x 78 cm bez blokowania ;o)


Komentarze

  1. ładnie potworzyłaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście kocyk ekstra , ale pogubiłam się przy tych wpisach .. najpierw 8 potem wróć do 2-go . Koszmar jakiś czy co ?
    Ale po zszyciu wyszło cudeńko i tylko Twoje :)
    Psinie deszcze nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :)
      Hihihi... Miałam możliwość robić z fantazją ;) bo nie musiałam czekać na kolejną wskazówkę ;) prawie wszystkie były już opublikowane ;) Zapewniam Cię, że dłubanie kocyka sprawiło mi ogromną radość, bez koszmaru ;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Piękna praca. Chciałabym mieć takie pięknidełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i szczerze polecam wzór:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Zdjęcie z Gollumem jest super! Piękny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kocyk wyszedł Ci Moniko, ale co się napracowałaś przy nim to napracowałaś :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) wcale nie odczułam "napracowania", kocyk robi się tak przyjemnie... Nawet nie przypuszczałam ;)

      Usuń
    2. Tym bardziej podziwiam :)). Ja kilka pierwszych elementów zawsze robię z przyjemnością a resztę z "obowiązku" ;)))).

      Usuń
  6. I miałam rację że baaardzo szybko skończysz:) Fajnie wygląda:) Za mną chodzi taki robiony na drutach tylko z czasem krucho:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podglądałaś? ;)
      Jeden kwadracik dziennie... I nawet nie zauważysz kiedy kiedy zrobisz ;)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. hahah zdjęcie mnie powaliło z Gumułem ;) ALe kwadraty są imponujące ! Bardzo mi się podoba Twój ogrom pracy Kochana :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk wyszedł piękny, ma bardzo ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  9. Zdjęcie z Gollumem wyjaśnia wszystko :D Piękne kwadraty i piękny kocyk. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "zrobimy go, będzie nasz, taki śliczny... tylko nasz... skarb" :))) Genialny montaż i zdecydowanie zrobiłaś skarb. Uwielbiam dziergane kocyki!
    Hihi, pieseł się grzecznie ustawia do wycierania, co by się móc później z klasą ułożyć na nowym kocyku:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy skarb;)... znaczy się kocyk, ale na pewno nie ostatni ;)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam:)
      Buziaki:)

      Usuń
  11. Śliczny kocyk
    Pozdrawiam cieplutko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Iwonko i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))