"Ładny kołnierzyk...

... a teraz dorób sobie do niego chustę" takimi słowami Małżonek Mój Osobisty podsumował mój najnowszy,  świeżo ukończony szal "Summer Flies" :o)
 Fakt, okazałe toto nie wyszło, ale może po blokowaniu... ;o)
... zdecydowanie lepiej ;o)
 Co prawda i tak nadal kojarzy mi się bardziej z narzutką niż szalem ;o) ale niech mu będzie, temu szalu ;o) 
 Lekkie zbliżenie na "nietypowy ażur" ;o)
 Była sesja balkonowa ;o)
to teraz trochę w pięknych okolicznościach przyrody ;o)...
  ... i nowa dyscyplina sportowa - zwis z płotka ;o)))
 A tak w ogóle, to szal powstał z ręcznie farbowanej włóczki Fiberro, która wpadła mi w oko i zawładnęła moim sercem, na robótkowym spotkaniu  
Warszawskich Szarotek ;o) 
 W zestawie były dwa motki :o)
Z jaśniejszego powstał ten szal, na ciemniejszy mam już pomysł ;o)...
... ma ktoś na zbyciu trochę wolnego czasu?
Nie?
To trudno ;o)
W takim razie idę na urlop ;o)))

I Wam, moje drogie życzę udanych, spokojnych i owocnych wypoczynków :oD



🌄🌈🌅🌊🌋

Działkowy wygląd i luz blues ;o)


Będę...

jak wrócę ;o)))



Rękoczyn nr: 21/2017 (160)
Dane techniczne:
Wzór: Summer Flies
Włóczka: Fiberro, ręcznie farbowania,  kolor Arabska Noc z dodatkiem złotej nitki,  420m/100g, 71% wełna,  24% nylon, 5% poliester (złota nić).
Druty nr: 5
Wymiary szala: przed 107/33cm i 160/55cm  po  blokowaniu

Komentarze

  1. Taka tyci , tyci ale wzorek bardzo fajny i "szal wyszedł śliczny a kolorek (boski)taki mój:)
    pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po blokowaniu spokojnie ramiona da się otulić :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Ninko :)

      Usuń
  2. Właśnie dzisiaj zaczęłam urlop i nie wiem, w co ręce włożyć:) Kołnierzyk ładny:) Ale będzie dobry pod kurtkę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowe dla kobiet;)))
      Dziękuję i pozdrawiam Basiu :)))

      Usuń
  3. Właśnie taka narzutka by mi się przydała. Śliczna. Dzięki za inspirację. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co ;)))
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  4. Urocza narzutka, kolor, ażur i te ząbki na dole, z wakacjami w domku w lesie, takimi pachnącymi żywicą, mi się kojarzy ;) Udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci się skojarzyło :) aż mi szkoda, że już po urlopie jestem ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  5. Zdecydowanie ładny kołnierzyk :-) Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna okrytka, w sam raz na tegoroczne lato, które nas nie rozpieszcza temperaturą. Pozdrawiam serdecznie i udanego urlopu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Fantastyczny szal no i ten kolor..... Wszystko tak pieknie się zgrywa. Cudne zdjęcia Monia. Posyłam uściski i pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu i serdecznie i ciepło pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Faktycznie szal wygląda jak narzutka. Ale mi by to nie przeszkadzało. Wyszło pięknie!
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie przeszkadza ;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  9. Czasami potrzebne coś tak ciut mniejszego - super chusta, fajny wzór ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna włóczka i szal pięknie się układa. Dobra robota:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię różnego rodzaju narzutki!
    leśna nimfa w sportowym duchu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))