Relax ;o)

Po ciężkim tygodniu pracy, każdy ma prawo do odpoczynku ;o)...
a szczególnie z szydełkiem lub igłą w ręku, 
albo nawet na trawie w nowym, szydełkowym kostiumie z kordonka :o)
A gdy nadejdzie chłodniejszy wieczór, zawsze można okryć ramiona moherową chustą ;o)
a nawet założyć ręcznie szyte spodnie ;o) z koszulki, a dokładniej z rękawa koszulki "Dużego dziecka" ;o) 
Spodnie w pasie mają gumkę i zapinane są z tyłu na jeden zatrzask :o) 
a że są z bawełny,  to bez problemu układają się do sylwetki i są wyjątkowo wygodne :o)



MINIRĘKOCZYN NR 2/2017 (2)
Dane techniczne:
Wzór: Opalacz :o)
Włóczka: kordonek z zapasów ;o)
Szydełko: "2"

MINIRĘKOCZYN NR 3/2017 (3)
Dane techniczne:
Wzór: Chusta :o)
Włóczka: moherek z resztek ;o)

Druty: "2"

MINIRĘKOCZYN NR 4/2017 (4)
Dane techniczne:
Wzór: Spodnie :o)
Materiał: Rękaw z koszulki bawełnianej ;o)
Igła ;o)


Komentarze

  1. Piękne ciuszki! Mnie najbardziej zauroczyła chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja zostałam fanką chusty, choć te pozostałe maleństwa zauroczyły mnie równie mocno. pozdrawiam bardzo ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci tak- nie wiem jak Ty takie malutkie rzeczy dziergasz!? Podziwiam. Moja Córka byłaby zachwycona taką garderobą swoich lalek.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergam na drutach "2" lub "3" ewentualnie szydełkiem "2" lub "3", a reszta to już tak normalnie, jak u ludzi ;D
      Moje dzieci patrzą na moje hobby z lekką pobłażliwością;)
      Dziękuję i pozdrawiam Marto:)

      Usuń
  4. Ło matko! Nie wiem jak Ty Moniko dziergasz te maciupeńkie ubranka. Jestem pełna podziwu :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Jesteś niesamowita takie maleńkie śliczności podziwiam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie takie maleńkie, Pani Marley ma aż 16" wzrostu, to ponad 40 cm ;o)))
      Dziękuję i pozdrawiam Nino :o)

      Usuń
  6. Extra! Podziwiam dzierganie takich maleństw. Tak, tak 40cm. Ale dla mnie to nadal maleństwa ;-)
    Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) to tak jakbyś dziergała skarpetki, tylko takie bardziej fantazyjne;) tak sobie myślę, bo ja jeszcze ani jednej skarpetki nie zrobiłam ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Czas na pierwszą parę skarpet :-)

      Usuń
  7. Dziewczę niczego sobie, ale przede wszystkim - świetnie ubrane!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bikini dla Ślicznotki - super pomysł :DDD
    zapraszam do swoich większych panienek
    www.robtonner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Z przyjemnością odwiedzę:)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))