Jesienna sukienka w letnich kolorach ;o)

A kto powiedział, że jesień ma być bura, smutna i w moim przypadku "zawiruszona" ;o)
Każda pora roku ma własny urok :o) a jak do tego dodać jeszcze trochę koloru i słońca, to okazuje się, że nie jest tak źle ;o)
 Kupiłam kiedyś jeden moteczek tej cudownie barwnej włóczki ;o)
i nawet zrobiłam z niej mittenki :o) 
Robiłam je na płasko i obrzuciłam szydełkiem łącząc w całość :o)
Ot, taka szybka robótka :o) ale na "coś więcej", całkiem zabrakło mi pomysłu ;o)
 Teraz, kiedy Marley potrzebowała cieplejszą sukienkę jesienną, przypomniałam sobie o tej włóczce ;o)
 
 Sukienkę robiłam od góry, reglanem, prosto, bez żadnych wcięć na talię ;o) 
za to z narzutką na ramiona :o)
Wzór to same oczka, prawe i lewe (ściągaczem 1o.p, 1o.l), jedynie po bokach sukienki wrobiłam małą plecionkę, tak dla ozdoby ;o)
 Do dekoltu przyszyłam koraliki :o)
A jako dodatek zrobiłam szydełkową, granatową torebkę, zapinaną na perełkę i z perełkowym paskiem ;o)
Sukienkę można nosić samą :o)
 
lub dodać do niej pasek z łańcuszka, czy odrobinę biżuterii ;o)




MINIRĘKOCZYN NR 8/2017 (8)
Dane techniczne:
Wzór: Jesienna sukienka :o)
Włóczka: taaa ;o)... pewnie jakiś dziecięcy acrylik ;o)
Druty: 3

Rękoczyn nr 31/2017 (170)
Dane techniczne:
Wzór: Kolorowe mittenki ;oD
Włóczka: kolorowa ;o)
Druty: 3

Komentarze

  1. Monika, jako projektantka odzieży sprawdzasz się świetnie. Na tak wymiarowej modelce sukienka wygląda wspaniale! No i ta torebka z perełkami!!!Dodatki z biżuterii dopełniają dzieła. A co na to Lalunia.Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gabi:)
      Lalunia, niema dostępu do mojej skromnej kolekcji lalek;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Sama bym chciała mieć taką sukienkę :) Fantastyczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Monia- Ty to masz fantazję. Już kiedyś Ci napisałam - moja córka byłaby w garderobie lalek zakochana. Przebierałaby je cały czas :) Sama dołączyłabym do przebieranek ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Bo fantazja jest do tego, żeby bawić się na całego";)
      Co prawda dla mnie najlepszą "zabawą", jest robienie ubranek, a nie przebieranki;) ale ja nie mam córci, więc nie wiem jak to jest;)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  4. Marley wygląda świetnie w swojej kreacji, szczególnie w wersji z narzutką :); a mitenki - cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. A getry też będzie miała?:) Zima idzie i do sukienki będą pasować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do tej sukienki, ale pomyślę;)
      Pozdrawiam serdecznie Basiu:)

      Usuń
  6. Zachwycają kolory i wykonanie. Projekty cudne🌞

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))