Ta!? Czy ta!?

Zdecydowanie ta pierwsza ;o) 

Czapka nr 1
Ależ proszę bardzo, może być ta pierwsza ;o)
Żadnych przeciwwskazań nie stwierdzono ;o)
No. Może jedna maleńka sugestia z zaleceń zdrowotnych ;o)
Do pełni szczęścia i całkowitej ochrony przydałby się Jolusi, komin ;o)
 Ale póki co, kilka słów o samej czapce nr 1 :o)
Włóczka to Alize Lanagold 800 (granatowy, niebieski i biały), wzór powszechnie dostępny w internecie (klik), poza tym można znaleźć całe mnóstwo filmików (mniej lub bardziej przydatnych), jak i z czego wykonać czapkę ;o)
Ja nabrałam 100 oczek na ruty nr 4 :o)
Ściągacz 2x2 robiłam z przekręconych oczek, lubię takie ściągacze, wyglądają staranniej, oczka nie rozłażą się, poza tym mam wrażenie, że taki ściągacz się mniej rozciągający jest ;o)
Po 15 okrążeniach, przerobiłam jedno samymi prawymi oczkami, dodając mniej-więcej równomiernie 44 oczka ;o) W następnym okrążeniu również robiłam same prawe oczka, zmieniając druty na "5" :o) i dalej już wg schematu (prawie) ;o) 
modyfikując go lekko, zaplatałam oczka nie co czwarte okrążenie, a co piąte ;o)
Całość przerabiałam potrójną nitką :o)


 Czapka nr 2
Ściągacz robiłam dokładnie tak samo, jak przy pierwszej czapce :o)
Za to wzór schematu (klik), zaczęłam przerabiać od 9 rzędu, wydawało mi się, że gdy zacznę od pierwszego, to czapka wyjdzie strasznie długa ;o)

I tym razem robiłam potrójną nitką Lanagold, tylko bardziej stonowanymi odcieniami niebieskiego :o)
 przez co, przejście z jednego koloru w drugi jest o wiele łagodniejsze :o)
Czapka wyszła w sam raz, co widać na właścicielce :o)



🐾🍰🍬🐾🍭🍮🐾

Całkiem możliwe, że to zdjęcie już było publikowane ;o)
ale inne mi nie pasowało...
Nasza Kochana 
Lemuro Naughty Doll
obchodzi dzisiaj 

🍸5🍸

urodziny!

Dostanie saaaame smakołyki na tę okoliczność, więc "wicie/rozumicie"... ;o)

🎂






Rękoczyn nr 32/2017 (171)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka nr 1
Włóczka: Alize Lanagold 800, 49% wełny 51% akrylu, 100g/800m, kolor granat (590), niebieski (245), biały (55).
Druty: ściągacz 4, czapka 5


Rękoczyn nr 33/2017 (172)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka nr 2
Włóczka: Alize Lanagold 800, 49% wełny 51% akrylu, 100g/800m, kolor jeansowy (203), niebieski (221), świetlisty popiel (684).
Druty: ściągacz 4, czapka 5

Komentarze

  1. czapki są śliczne kolory pięknie przechodzą od najciemniejszego do najjaśniejszego :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapy są cudne. Moje serce skradła granat/niebieski/biały. Moje kolory :)
    Choć jak się dobrze zastanowić, to ta druga to też moje kolory :) ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie są niebieskie, więc dużego wyboru nie dałam;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Dla mnie obie są ładne i te warkocze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo że ostatnio mam jakieś dzikie ciągoty do papuzich kolorów to czapy baaardzo mi się podobają. Nosiłabym jak Arktos cylinder :-)
    Pozdrawiam Pchła M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to ta pierwsza już jest w "dzikich" kolorach;) bo ja wolę stonowane;)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Świetne czapki obie, ale ta pierwsza ma bardziej moje kolory ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwie czapki fajne, fajnie wyglądają z futrzastymi pomponami. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne!! :D ja też cche umieć takie warkocze na drutach <3 <3 cudodwne :)
    zapraszam serdecznie tuu ---> https://www.facebook.com/madeofheart.handmade/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))