Szydełkowy letni komplecik dla Marley :o)

Zrobiłam go podczas zeszłorocznych wakacji i nawet nie bardzo pamiętam z czego ;o)
Coś tam sobie dłubałam, na próbę i wydłubałam ;o)
Gdyby nie przymiarki nowych pończoszek i bucików, pewnie nadal  leżałby w zapomnieniu ;o)
 Taki sobie, letni komplecik ;o) 
Składający się z krótkiej bluzeczki :o)
 i mini spódniczki ;o)

 👒  🎓 👒 🎓 👒

No co?
Na pufie nie mogę sobie poleżeć?


MINIRĘKOCZYN NR: 2/2018 (11)
Wzór: Letni komplecik :o)
Włóczka: jakaś cieniowana niteczka, grubości kordonka ;o)
Szydełko nr: 2 - no tego, to jestem pewna ;o)

Komentarze

  1. Piękny i bardzo kobiecy komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sam raz na zbliżające się lato ;-)
    Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, nie wiem; ) w tym sezonie może być całkiem inny trend;)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Się zastanawiam kto ma więcej ciuchów Ty czy Pani Marley:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co ja, ale to się może zmienić ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. MiniRękoczyn pierwsza klasa! Dobrze że ujrzał światło dzienne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))