"Trzynastka" ;o)

Znalazłam wzór na tą tunikę, nazwaną przeze mnie roboczo „Trzynastką” ;o) 
od Modelu nr 13 w gazetce, która z kolei znajduje się na tej stronie ;o)
 Idąc tropem Smętka... ;o) 
odkryłam, że „moja trzynastka” została zaprojektowana i wykonana dla Inter fox przez Zdzid ;o) 
Jak widać w internecie nic nie ginie ;o)
Skorzystałam więc z nadarzającej się okazji i zgodnie z króciutkim i klarownym opisem zrobiłam sobie sweterek :o)
Marzył mi się, taki mięciusi, cieplusi, i kudłaty :o)

Zamówiłam włóczynkę i natychmiast po jej otrzymaniu, zabrałam się za dzierganie :o)
Tunikę dzierga się w częściach, które następnie oczywiście trzeba pozszywać ;o) 
Dawno nie robiłam sweterka z elementów, staram się raczej robić bezszwowo, przez co zupełnie zapomniałam, że szycie może być takie przyjemne ;o)
Gdyby ktoś był chętny na wydzierganie sobie takiej tuniczki, to mogę podpowiedzieć, że 26 rzędów wzoru stokrotkowego, od którego rozpoczynamy dzierganie, jest pierwszą częścią ;o) a od zmiany drutów na mniejszy rozmiar i przejścia na "wzór gładki prawy", za każdym razem i w każdym elemencie sweterka, ponownie należy zacząć liczyć rzędy ;o) 
Może dla większości dziewiarek jest to "oczywista oczywistość" ;o) 
dla mnie nie była, co skończyło się pruciem i poprawkami ;o)
I to byłoby na tyle z mojej(?) tuniczki ;o)
Ponieważ poza przymierzeniem i obfotografowaniem jej, o dzierganiu nie zapominając... ;o)
Tunika w całej swej miękkości i puchatości, 
należy do Mai ;D


🐇🐇🐇

Mnie pozostało zadowolić się mięciusią, 
milusią i kudłatą Dollynką ;o)







Rękoczyn nr: 3/2018 (184)
Dane techniczne:
Wzór: "Trzynastka" czyli Zielona Tunika Zdzid.
Włóczka: Nako Paris, fantazyjna (kudłata) mieszanka akrylu 40% i polyamidu 60%, 100 g / 245 m, kolor błękitny (4129) - nie ma nic wspólnego z mohairem, ale jest uroczo mięciusia ;o)
Druty nr: 6 i 5.



Komentarze

  1. Wspaniale w niej wyglądasz. Piękny kolor. Doskonale wykonana. Podziwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, ale to nie ja tak wspaniale wyglądam, tylko Maja ;)))
      Pozdrawiam serdecznie Urso:D

      Usuń
  2. Bardzo ładna tunika i narobiłaś mi ochoty .
    Maja wygląda szałowo i to kudłate czworonożne cudo tak bym złapała i wytarmosiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) skuś się, robi się ją naprawdę bardzo przyjemnie:)
      Pieseła wytarmosiłam w Twoim imieniu;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Ach, jaki śliczna tuniczka! Cudowny kolor wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo I serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. ja też właśnie robię coś puchatego ale bardzo boję się wzorów na tym puchatym, Tobie wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strach ma wytrzeszcz;) Trzeba próbować, jak widać wzór jest widoczny, ten wzór;)
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Widziałam tą tunikę kiedyś w innej gazetce w trochę dłuższej wersji i też mi się podobała:) Ładnie właścicielka w niej wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałaś i nie zrobiłaś? ;)))
      Dziękuję Basiu i pozdrawiam:D

      Usuń
  6. Bardzo fajna tunika/sweterek i świetnie leży. A to żywe milusie kudłate jak zawsze urocze ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i gorąco Cię zachęcam do skorzystania z tego wzoru :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Kudłate śliczności ;) Niebieskie i czworonożne :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo I serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Moniko piękną udziergałaś tuniczkę.Bardzo ładny wzór i wykonanie, kolor też śliczny, a modelka odlotowa. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Świetnie wyszła i cudo kolor. Ostatnio też grzebię w starych gazetkach i odkrywam je na nowo :)
    Też mam Nako Paris (czeka na swoją kolej) i zastanawiam się nad drutami. Tunika "nie prześwituje"? Czy jednak coś trzeba pod nią włożyć? Bo te 5 i 6 ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Nie prześwituje i przez swoją puchatość jest bardzo cieplutka ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))