Separacja :o)

Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy zainteresowani są moim efektem ubocznym dziewiarstwa, jakim stało się robienie ubranek dla moich lalek ;o)

Sama również tego nie planowałam ; o) ale skoro lalki zajęły znaczną część mojego bloga o dzierganiu, że o regale nie wspomnę ;o) to wypadałoby uporządkować obie pasje ; o)

W tym celu utworzyłam bloga 
na którego serdecznie zapraszam 
zainteresowanych, zaciekawionych 
lub po prostu 
zagubionych, przypadkowych człowieków ;o)

Wszystkie (mam taką nadzieję), dotychczasowe wpisy dotyczące lalek skopiowałam na nowego bloga, zachowując chronologię ;o) 
Nadal nanoszę poprawki i pewnie jeszcze jakiś czas mi to zajmie, ale to już tylko kosmetyka ;o)

Na zachętę zostawiam zdjęcie ślicznej Sydney :o)
której prześliczna twarzyczka... ;o)
No właśnie! 

Zapraszam serdecznie do zwiedzania

😃😁😆



Zapomniałam! 
Dolly zostaje na tym blogu, ktoś musi tu wnosić piękno ;o)
choćby te kudłate ;o)


Komentarze

  1. Fajny pomysł na rozdzielenie pasji. Mi nie przeszkadzały Moniko Twoje lalkowe wpisy na tym blogu :)). Pozdrawiam Cię serdecznie :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :) ale bałagan się robił, a to "nie po mojemu";)
      Teraz wszystko ma swoje miejsce :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Witaj w Świecie Lalek :D
    Sydney to jedna z przepięknych Tonnera :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Tak, to jedna z tych bardziej udanych lalek ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Witam, dziękuję za po moim blogu! Jestem szczęśliwy, aby odkryć Ci blogi! Kocham, dziewiarskich i lalki, i czekam na czytanie swoich spostrzeżeń :-). Używania translatorów dla komentarzy, więc mam nadzieję, że nie będzie miał wiele błędów ;-). Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's ok :o)
      I invite you to visit my blogs :o)
      Thank you and best regards :o)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))