Now and Forever Shawl w kolorze zachodzącego słońca :o)

Wakacje, wakacje i po wakacjach ;o(
Trochę szkoda, że dla nas już się skończyły, ale za to inni dopiero je zaczynają ;o) czyli tak nie do końca koniec laby ;o)
Z tego, co widzę ;o) wróciłam z wypoczynku, z ogromnym bagażem zaległości ;o) 
W czasie, kiedy ja się słodko leniłam, przybyło "miliony, tysiące albo nawet tuziny" ;o) postów do przeczytania...
tak że ja króciutko i na temat ;o)
i idę czytać i podziwiać twórczość, blogowo przedstawianą własnoręczną dziewiarek :oD


🚵⛵⛺🌅

Pisałam już, że "jak mnie co wzruszy, to powstać musi?  ;o)
No!
To mną/mnię "wzruszło" ;o)
Szal na teraz i na zawsze ;o)

Powstał z Malabrigo Rios w kolorze zachodzącego słońca - jedynym słusznym, aby przerwać tą popularną niebieską, ciągnącą się wszędzie nić ;o)

Proces powstawania chusty w (tele)graficznym skrócie ;o)
Gwiazdeczka na mojej prawej nodze nie oznacza gwiazdorskiego wykonania chusty ;o) zasłania świeżutką dziurę w skarpetce ;oP
 Początek chusty :o)
Wzór jest bardzo prościutki i milutki w dzierganiu :o)
Prawa  
i lewa strona wzoru,
w trakcie dziergania :o) a więc przed blokowaniem chusty :o)

A tak wygląda wakacyjna sesja chusty o zmroku ;o)
Kolory i odcienie, ku rozpaczy Małżona Mojego Osobistego, żyły własnym natężeniem i barwą ;o)
Jak widać, na załączonym obrazku, obiekty fotografowane też nie zamierzały współpracować z fotografem ;o)
"Dzikie" kobiety, "duszone" dzieci i psie ogony ;o)
Malabrigo, ma to do siebie, że kolory włóczek są cudowne, podczas dziergania nitka układa się sama ;o) 
A gotowe wyroby są miłe dla skóry, mięciutkie i ciepłe :o)

😎😍😂
Taki "żarcik" Małżona Mojego Osobistego ;o)


🐞🐛🐝🐜

Hmmm...
Odnoszę dziwne wrażenie, że gdzieś już to widziałam ;o)
Czy aby na pewno, człowieki nie przywieźli mnie tu już kiedyś? ;o)



Rękoczyn nr 9/2018 (190)
Dane techniczne:
Włóczka: Malabrigo Rios, 100% wełna z merynosów, ok. 192m/100g, kolor: Sunset (096) :o)
Druty nr: 5
Wymiary chusty po blokowaniu: 170 x 65 cm
Czas realizacji: 13.07-19.07.2018 (6 dni rzeczywistej pracy) ;o)


Komentarze

  1. Piękny kolor włóczki, ciekawy wzór, no jednym słowem piękna chusta! Pozdrawiam Cię serdecznie Moniko, miło Cię widzieć, rodzinnie w dodatku :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu :o)
      Czasem człowiek musi... "odpocząć" ;o)
      Pozdrawiam serdecznie ;o)

      Usuń
  2. To musiałaś porzadnie naładować baterie na wakacjach i teraz będziesz dziergac w zawrotnym tempie:) Chusta śliczna i kolorem też świetny:) Ja nie mam ochoty w te upały palcem kiwnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naładowałam, ale to "zawrotne" tempo, to chyba mnie wyprzedziło ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Basiu :o)

      Usuń
  3. Chusta piękna a kolor rewelacyjny! Uwielbiam pomarańczową barwę :) Pozdrowiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta piękna, świetny, pełen humoru tekst. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta i zabawna relacja. Takie posty lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bevo :o)
      Staram się, żeby było choć trochę zabawnie, ale nie zawsze człowiek ma nastrój do psot ;o)

      Usuń
  6. Że chusta ładna i fajnie wydziergana to rzecz oczywista, ale żeby tak precelki w motki przewijać to ja jeszcze nie widziałam :-D Swoją drogą, to musi być niezłe ćwiczenie ruchowe. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś publikowałam zdjęcie "samoprzewijania";o)
      Ja niecierpliwa dusza jestem, wszystko muszę na "już" ;o) czekanie na pomocnika - to nie dla mnie ;o) Mam cztery "przyczłapy", z czego dwa chwytne, to korzystam z możliwości ;o)
      Dziękuję Reniu i serdecznie pozdrawiam ;o)

      A gdy mam ręce zajęte, to światło włączam nosem ;o)
      hihihihi...

      Usuń
  7. Chusta cudowna, sesja również. 😉 Ja nadal czekam na swój urlop (jeszcze miesiąc, ale już odliczam godziny😉), za to Pchła M kujyz odpoczywa i dzierga kolejna chustę...😉

    Pozdrawiamy😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchełki :o)
      Myślę, że obie już wypoczęłyście ;o) więc muszę się do Was wybrać pooglądać chusty ;o)
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  8. Ta chusta jest cudowna.Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu i serdecznie pozdrawiam :o)

      Usuń
  9. Ciekawy wzór chusty ,a takie pomarańcze uwielbiam , bo ja rudzielec jestem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Rude jest Piękne :o)
      Dziękuję i pozdrawiam Beatko :o)

      Usuń
  10. Piękna chusta w przepięknym kolorze. Super fotki . Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))