Szara brioszka ;o)

Małżonek Mój Osobisty, stawia na "Bosman'kę" w jednym kolorze ;o)
 Ale Duże Dziecko z pełną świadomością powiedziało, że chętnie przygarnęło by taką czapkę w dwóch kolorach :o)
a już szczególnie, tą "ciemniejszą" ;o)
Dziergać brioszkę w okrążeniach to już nie problem dla mnie ;o) choć nadal nie rozumiem dlaczego, brioszka sama w sobie ma uprzejmość się skręcać ;o) hmm...
(zdjęcie podświetlone celowo, żeby uwidocznić tą "ciemniejszą" stronę)

Wracając jednak do tematu ;o)
Dzierganie w okrążeniach to sama przyjemność :o) proste, miłe i na dodatek ładne :o) 
Ale jak zakończyć? ;o)
Oto jest pytanie ;o)
Trzy razy zabierałam się do zakończenia czapki ;o) i trzy razy prułam :o( 
Prucie brioszki to sama „radocha” ;o) polega na mozolnym cofaniu się, dosłownie oczko po oczku ;o) nie zapominając o narzutach ;o)
W efekcie widać na zdjęciach błąd ;o) ale sama wyłapałam go zbyt późno, a Dużemu Dziecku wcale nie przeszkadza ;o) więc zostaje ;oP

A ja dzięki opisowi "agad_33", znalazłam rozwiązanie mojego problemu :o) dzielę się nim od razu, bo podejrzewam, że nie tylko mnie, opis uratował futerko na ... 
głowie ;o)))
Pod tym linkiem (klik), u Intensywnie Kreatywnej, znajdziecie opis zakończenia brioszkowej czapki :o) 

🎄🎄⛄

Na koniec, moja rozmarzona dziewczynka-piesek ;o)

i zajawka następnego posta ;o)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :o)




Rękoczyn nr: 20/2018 (201)
Dane techniczne:
Wzór: Męska czapka... brioszką ;o)
Włóczka: DROPS Karisma, gr. włóczek B, 100% wełna, 105m/50g, kolor: mix średni szary (21) i mix ciemny szary (16).
Druty nr: 4


Komentarze

  1. czapki wyszły super nawet na razie nie podchodzę do brioszki .
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapka. Jest jedna :o) tyle tylko, że brioszka ma tą cudowną właściwość, że jest dwustronna :o) zachęcam jednak serdecznie do brioszkowania :o)
      Pozdrawiam ciepło :o)

      Usuń
  2. Czapka świetna :)) Najważniejsze, że podoba się właścicielowi :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :o)

      Usuń
  3. Pamiętam jak sama parę lat temu robiłam podobną czapkę. Brioszka niewiadomo dlaczego się skręcała (widać taki jej urok) i też kombinowałam zakończenie, włącznie z pruciem... Czapka poszła "w świat", więc już nie pamiętam dokładnie jak to wykończenie zrobiłam, ale wyglądało podobnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :o) Uspokoiłaś mnie tym "skręcaniem" ;o) niech jej będzie, to też pewnego rodzaju urok ;o)
      Podlinkowałam wykończenie czapki, tak dla pamięci ;o)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :oD

      Usuń
  4. Brioszki nigdy nie robiłam, podziwiam tylko. Fajne te czapy Twoje 🌞👍🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować, Bożenko :o) po prostu musisz ;o)
      Brioszka jest cudowna i dwustronna :o) to jest jedna czapka :o)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))