Podsumowanie 2018 roku ;oP

 Melduję grzecznie, iż w 2018 roku kilkukrotnie ubrałam moje lalki ;o)
Robiłam im ubranka na drutach :o)
Szydełkiem ;o)
 A nawet pozwoliłam sobie kilka ciuszków uszyć ;o)

Zrobiłam na drutach jeden sweterek - tunikę :o)
 i jedną parę kapci :o)
 Cztery pary mitenek :o) 
oczywiście każdą do kompletu ;o)
 Siedem chust na drutach :o)



  

 a nawet jeden szal ślubny :o)
oraz jedną chustę szydełkiem :o)
Dwie poduchy :o)
 Dwie czapki męskie :o)
Dwie (w sumie to trzy), czapki damskie i kominy do nich ;o) 
A nawet odrobiłam pracę domową ;o)
Podsumowując:
Nie był to rok, w porównaniu z poprzednimi latami, nadzwyczaj urodzajny ;o)
ale bardzo urozmaicony ;o)

A następny?


A następny 
niech dla wszystkich będzie owocny, szalony, radosny, zdrowy!

Szczęśliwego Nowego 
2019
Roku!!!





Komentarze

  1. Zacny urobek :) Laleczkowe udziergi są urocze. Gratuluję aż tylu chust. Aż zazdrosna jestem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolino i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Powalające prace - super udany rok miałaś i równie udanego życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :o)
      Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :o)

      Usuń
  3. Fajne projekty! Szczęścia w całym Roku 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę i widzę same majstersztyki.Aż zaniemówiłam.Szczególnie te brioszki mi zaimponowały.Chciałabym kiedyś nauczyć się robić takie piękne rzeczy.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku i powodzenia w dalszym tworzeniu.A ja-do nauki...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))