First Point of Libra & S-ka ;0)

Chustę First Point of Libra wg wzoru Laury Aylor  ;0) w kolorze"kamiennego mysiego beżu" z odrobiną jesiennych barw zrobiłam we wrześniu ;0) 
dokonałam tylko malutkich modyfikacji w postaci wykończenia jej jednym rzędem szydełkowych półsłupków ;0)
Pomijając oczywiście fakt, że użyłam grubszej włóczki, a co za tym idzie, grubszych drutów, więc moja chusta jest większa, grubsza i cieplejsza od sugerowanej przez projektantkę ;0) 
Natomiast mittenki, komin i (o zgrozo!), czapkę zrobiłam oczywiście "do kompletu" ;0)
Mittenki i czapkę robiłam w poprzek ;0) a komin tak jak chustę, w różnych kierunkach ;0) 
  Zastanawiałam się jeszcze przez chwilę nad króciutkimi getrami, ale uznałam, że to już byłby przerost formy nad treścią ;0) poza tym w użyciu będzie i tak tylko chusta i mittenki, moooże czasem komin ;0)
Zostało mi odrobinę włóczki, więc jednak na nogi coś zrobiłam, nie getry a kapcie ;0) które prezentowałam w poprzednim poście ;0) Zrobiłam je jako ostatnie, a na bloga trafiły jako pierwsze (ciżemki) ;0)
Do tego ubzdurało mi się, że zdjęcia przedstawiające mój ostatni udzierg, powstaną nocą w miejskim pustkowiu ;0)
 Ot, taka sobie fanaberia, którą natychmiast zweryfikowała Natura, z którą jak wiadomo nie ma co dyskutować ;0)
zdjęcia chusty powstały więc, na Gnojnej Górce, czyli "na szybko" ;0)...

Dobre sobie ;0) 
chustę zrobiłam we wrześniu, a zdjęcia w listopadzie ;0) to rzeczywiście niezłe tempo ;0P
Tak, czy tak, zdjęcia i pozostawiają wiele do życzenia ;0)


🐾🐾🐾


Dolly
Demonstracja "Focha" nr 2 ;0)





Rękoczyn nr: 19/2019 (222)
Dane techniczne:
Włóczka: Alize Burcum Klasie Batik, 100% akrilik, 210m/100g, kolor nr 6060 oraz Alize Burcum Klasie, 100% akrilik, 210m/100g, kolor 238 (kamienny mysi beż) ;0)
Druty nr: 5
Rozmiar chusty, bez blokowania: 200/100cm.

Rękoczyn nr: 20/2019 (223)
Dane techniczne:
Wzór: Mittenki First do chusty Point of Libra :0)
Włóczka: Alize Burcum Klasie Batik, 100% akrilik, 210m/100g, kolor nr 6060 oraz Alize Burcum Klasie, 100% akrilik, 210m/100g, kolor 238 (kamienny mysi beż) ;0)
Druty nr: 4

Rękoczyn nr: 21/2019 (224)
Dane techniczne:
Wzór: Komin First do chusty Point of Libra :0)
Włóczka: Alize Burcum Klasie Batik, 100% akrilik, 210m/100g, kolor nr 6060 oraz Alize Burcum Klasie, 100% akrilik, 210m/100g, kolor 238 (kamienny mysi beż) ;0)
Druty nr: 6,5

Rękoczyn nr: 22/2019 (225)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka First do chusty Point of Libra :0)
Włóczka: Alize Burcum Klasie Batik, 100% akrilik, 210m/100g, kolor nr 6060 oraz Alize Burcum Klasie, 100% akrilik, 210m/100g, kolor 238 (kamienny mysi beż) ;0)
Druty nr: 5


Komentarze

  1. Komplet przepiekny. Jestem pod urokiem nie tylko wykonania ale tez dobranych kolorów. Dolly słodziak w jesiennych barwach . Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego weekendu🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chusta bardzo mi się podoba a piesio no piesio wiadomo bezkonkurencyjny ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny komplet. W sumie szkoda że szary bo widzę go w kolorach😉ale szarość zawsze się obroni. A czapkę jeszcze trochę i będziesz nosić😉pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kamienny mysi beż" - tak brzmi nazwa tego koloru ;) nie jest więc szarością ;))) którą zresztą uwielbiam ;)
      Dziękuję Basiu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. poszalałaś z tymi dodatkami :) chusta bardzo fajna i energetyczna, aż mnie korci, ale noooo juz ich mam całkiem sporo ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, poszalałam :) ale że mnie matematyk, jak z koziej ... kontrabas ;) więc włóczki miałam pod dostatkiem ;)))
      Chust nigdy nie ma zbyt wielu ;)))
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten zestaw kolorów! Bardzo mi się komplet podoba!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny komplecik, w barwach jesieni :-) Idealny na ta porę. :-) Pozdrawiamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealny, a nawet za ciepły ;)
      Dziękuję Pchełki :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Śliczna chusta, piękne ciepłe barwy włóczki. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)))

      Usuń
  8. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))