Rękoczyn nr: 2/2o2o (233) Floating Colors :0)

Kolejne testowanie z Renią :0)
 Będzie puchato, mięciutko i cieplutko ;0)
 Nie mam zielonego pojęcia skąd Renia wiedziała, że właśnie kończę dziergać chustę i zastanawiam się, co też będę robiła w następnej kolejności? ;0)
ale z pytaniem "czy chcę wziąć udział w testowaniu?" wstrzeliła się idealnie :0)))

Czy ja chcę?
PEWNIE!
Pewnie, że chcę!
Tym bardziej, że "chciało mi się" czegoś miękkiego ;0)
a Renia właśnie taką "przytulaśną" strzałeczkę zaprojektowała :0)

Natychmiast zamówiłam włóczkę :0)
i jak tylko przyszła, od razu zabrałam się za dzierganie :0)
  
 Prawa i lewa strona strzałeczki :0) 
 Pierwszy raz robiłam z tej włóczki i układ kolorów w moteczkach był dla mnie zupełnym zaskoczeniem ;0)
myślałam, że będą wychodziły "regularne" pasy, a tu taka niespodzianka ;0)
Włóczka jest bardzo miękka i puszysta, a niteczka posiada delikatny alpakowy włosek.
W gotowej dzianince jest "mniumniaśnie przytulaśna", choć trochę się "sypie" podczas dziergania ;0)
Mimo tego, że włóczka, którą wybrałam jest dwu kolorowa (ecru-brąz), zdecydowałam się na wykorzystanie moteczków w nieco ciemniejszych barwach (szary-brąz) ;0) 
Nie przywiązywałam za bardzo wagi do tego, w którym miejscu skończy się nitka jednego motka, przez co wiązanie nitek wypadało, gdzie chciało ;o)
Na zdjęciach powyżej widać miejsca zmiany nitek (oznaczyłam je kolorowymi markerami) oraz miejsce wiązania i schowania końcówek ;0)
 Na drutach widać ostatnie oczka przed fazą zmniejszania ;0)
I jeszcze jedno zdjęcie "robocze", z fazy rozszerzania ;0)
 Etap blokowania :0)
Delikatnego blokowania ;0) z racji długości szala, którą sobie własnoręcznie zafundowałam ;o)
Gotowy szal  "Floating Colors" wg projektu Renaty Witkowskiej :o)
Wersja "naścienna" ;0)
 Wersja z "wypełniaczem" ;0)
 Tym razem w roli "wypełniacza" - Jej Sztywność "Denatka" ;0)
"Rzut" szala przez prawe ramię, "rzut" przez lewe ramię...
 i omotek szyjny ;0)

Reniu,
jeszcze raz dziękuję za możliwość testowania szala :o*
I podstępnie wypracowana, przy pomocy paluszków słonych ;0)
poza Dolly ;0)




Dane techniczne:
Włóczka: Garda Print włoskiej firmy ISPE, bawełna 70% oraz alpaka 30%, 105m/50g, kolory: ecru-jasnobrązowy (201), szaro-brązowy (202).
Całkowite zużycie włóczki to: 580 g = ok. 756 m.
Druty nr: 5

Próbka przed blokowaniem: 10 x 10 cm - 18 rz x 11o
Wymiary szala przed blokowaniem: 252 cm/60 cm
krótszy bok - 135 cm
dłuższy bok - 175 cm
wzdłuż środkowego „szwu” - 160 cm

Próbka po blokowaniu: 10 x 10 cm - 19 rz x 10o
Wymiary szala po blokowaniu: 306 cm/62 cm
krótszy bok - 148 cm
dłuższy bok - 195 cm
wzdłuż środkowego "szwu"- 173 cm

Komentarze

  1. Dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Oczywiście sprawdziłam wszystkie wersje testowe Floating Colors. Twoja chyba jest najbliższa zamysłowi projektantki. Pięknie dobrałaś włóczkę do wzoru, jest tak jak piszesz puchata, mięciutka, mięsista.
    Pięknie sfotografowana. Lubię beże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko zasługa włóczki, która i dla mnie była niespodzianką ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Piękna kolorystyka strzałki, ciepła, stonowana. Bardzo ładny i udany projekt. Renia jest utalentowaną projektantką. Ty, zaś pięknie zaprezentowałaś jej pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Renia to zdolna dziewczynka :0) i cudownie się z nią pracuje :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Piękna jest i nietuzinkowa ta chustka. Jeśli włóczka jest tak przytulaśna jak alpaki to nic więcej do szczęścia nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0)
      Odrobinę chłodu potrzeba, bo jest bardzo cieplutka ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Chusta rewelacja a włóczką jestem oczarowana. To nic, że się sypie ale układ pasków i te nieregularne ciapki dodały jej wyrazistości. No i oczywiście wspaniały wzór Reni sprawił, że możemy się zachwycać naszymi chustami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko :0)
      Moja wersja strzałeczki jest bardzo stonowana i przy Twojej wypada trochę mdło ;0) ale projekt Reni nie pozwoli tak łatwo odłożyć się na półkę ;0) ja mam szczerą ochotę na kolejną wersję strzałeczki ;0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  5. Przepiękna chusta, genialnie dobrana włóczka ! Zachwycają mnie jej kolory, rodzaj farbowania, paski, ciapki itp. No i kolory z mojej ulubionej palety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :0) i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. Dolly po fryzjerze? Ładne to to i ciekawa wełna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Basiu :0) po kąpieli ;0) Dolly tylko raz w swoim małym, psim życiu była u fryzjera ;0) i to wystarczy ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Zakochałam się w tej chuście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, Oleńko jak ja dawno u Ciebie nie byłam :0(
      Dziękuję bardzo i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. Twoja testowa wyszła piękna - kolory niesamowite(widziałam kilka innych )ale ta jest cudowna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Nino :0)
      Wszystkie wersje Reni projektu wyszły pięknie, a ich różnorodność, aż zachwyca :0)
      Pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  9. If you're trying hard to lose kilograms then you absolutely need to jump on this brand new personalized keto plan.

    To produce this keto diet service, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks joined together to develop keto meal plans that are effective, suitable, money-efficient, and fun.

    From their first launch in 2019, 1000's of people have already completely transformed their body and health with the benefits a professional keto plan can offer.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-confirmed ones provided by the keto plan.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dolly jest poza wszelką konkurencją
    a każda Jej poza warta poświęcenia
    niejednego paluszka, choćby słonego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona kocha tylko te słone i dla nich zrobi wszystko ;0)

      Usuń
    2. dobrze, że nie wie, iż ma
      silną i zdeterminowaną
      ludziową konkurencję -
      bez paluszków jest źle!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))