Tooo, może na dobry początek...

podsumujmy zeszły rok ;o)
Niewiele tego było, to szybko mi pójdzie ;o)

STYCZEŃ
W styczniu dwa nakrycia głowy ;o)
ni mniej, ni więcej jak tylko "próbny" beret i szara czapka dla mnie ;o)

LUTY
W lutym było romantycznie z odrobiną rozwagi ;o)
czyli
dwie chusty "Nordic Romance", niby takie same, a jakże różne ;o)))
czapka, szalik/golf  i beret :o)

MARZEC 
miesiącem szydełkowania ;o)
 "Paryżanka" - siatka :o)
i chusta "Lost in Time" :o)

KWIECIEŃ
Kocyk "Chevron"


...
Wtedy nastąpiła "przerwa techniczna" - wolę ten czas tak zapamiętać ;o)
...


LIPIEC
Czerwony "Oleander Shawl" :o)

SIERPIEŃ
Dolly dostała szydełkowy plecak i nosidełko :o)

Szary "Shawl Dew Drops" z koralikami :o)
"Miss Grace Shawl" :o)
Szydełkowy "Virus Shawl" :o)
 i "Taka sobie chusta" szydełkowo-druciana ;o)
pokazywałam ją we wrześniu, ale skończyłam ją robić w sierpniu :o)

LISTOPAD
Właściwie cały był pod hasłem "First Point of Libra" ;o)
chusta, komin, mittenki, czapka
 
 a nawet kapcie ;o)

GRUDZIEŃ
Czarna czapka :o)
Testowa wersja "Moro Shawl" projektu Reni W. :o)
Skarpetkowe Skrzaty wg Justynki :o)
Komino-spódniczka ;o) długo czekała na publikację ;o)
I pierwsze w życiu, zrobione przeze mnie skarpetki ;o)
Bolerko :o)
A właściwie jego szósta wersja - "Magnolia Chunky Cardigan" ;o)
I na koniec roku chusta "Domino" :o)

Wychodzi na to, że w 2019 roku zrobiłam:
4 czapki, 2 berety, 11 chust, 1 szalik/golf, 1 siatka, 1 para kapci, 1 para skarpet, 1 para mittenek, 1 plecak dla psa, 1 nosidełko dla psa, 1 bolerko, 1 komin, 1 komino-spódniczka, 1 kocyk oraz 2 skarpetkowe Skrzaty ;o) 

***

Dziękuję!

i jeszcze raz
życzę

Szczęśliwego Nowego Roku!

🎆😄🎇




p.s.
żadnych postanowień!
niech się 
dzieje :o)


***

Specjalna aktualizacja dla Reni ;o)
Dolly w trakcie czesania przed "praniem" ;o)


Komentarze

  1. Wszystkie prace są piękne moje serce podbiła śliczna czerwona chusta i ten cudny plecaczek dla psiny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękodzielniczo bardzo udany rok :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 😁 piękna kolekcja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. "Niewiele tego było" - nie o ilość, a o jakość idzie. A ta niezmiennie na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace i ciężko ,trudno powiedzieć która najładniejsza. Piękny rok 🌞

    OdpowiedzUsuń
  6. Strange "water hack" burns 2 lbs overnight

    Over 160000 women and men are using a easy and SECRET "liquid hack" to lose 2lbs every night as they sleep.

    It is effective and it works on everybody.

    This is how to do it yourself:

    1) Grab a clear glass and fill it up with water half glass

    2) Then use this proven hack

    you'll be 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń
  7. N I E W I E L E ?!
    Moniko, jesteś dla mnie
    tytanem rękodzielnictwa!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))