Rękoczyn nr 8/2020 (239) "Owl Feathers" by DROPS Design :o)

Nadal mamy ZOMZ w związku z koronawirusem :o[
Ostatnim razem, kiedy załapałam się na ZOMZ (zakaz opuszczania miejsca zakwaterowania), miałam ze 12 lat - to była straszna kara, na którą musiałam sumiennie zapracować, by wyprowadzić mojego Ojczulka z równowagi ;o)
Teraz jestem już "bardzo większa" (by nie napisać dużo starsza), ale zaczynam odczuwać skutki "kary" ;o)

Dobrze, że umiem całkiem "odjechać" przy dzierganiu ;o)
I tak też dzięki Agnieszce, w czasie obowiązującej kwarantanny i w ramach "Razemrobienia", powstał szal "Owl Feathers", w szalonych kolorach, które w naturze bardziej przypominałyby papuzie lub pawie, ale na pewno nie sowie piórka ;o)

Lewa strona chusty :o)
Prawa strona chusty :o)
Wybrałam te kolory świadomie, z pośród propozycji przygotowanych przez Ślubnego Agnieszki (Intensywnie Kreatywne Małżeństwo) ;o) chciałam, żeby szal był bardzo energetyczny, żywy i radosny :o)
 i chociaż nie na każdym zdjęciu widać te żywe kolory, to nie tylko ja jestem zadowolona z osiągniętego efektu wizualno-grzewczego ;o)
 Blokowanie chusty w pochmurny dzień "pożarło" kolory ;o)

  Prawa i lewa strona chusty w "Denaciej" wersji :o)
 Zbliżenie na część główną wzoru
 i brzeg chusty :o)
Lewa strona jest naprawdę ciekawa i z powodzeniem może być również wykorzystana jako wzór sam w sobie :o)
 Omotana "Denatka" i skrzydło w upięciu szpilkowym ;o)
  Jeszcze jedno zbliżenie na wszystkie wykorzystane w chuście wzory :o)
Zostało mi sporo włóczki na parę mittenek ;o)
do kompletu oczywiście ;oD
Więcej o mittenkach napiszę w następnym poście :o)


🐾 🐾 🐾

Zamyślona Dollynka ;o)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :o)
Dbajcie o siebie i trzymajcie się zdrowo :o)




Dane techniczne:
Włóczka: DROPS Alpaca, 100% Alpaka, 167m/50g, kolor: ciemna limonka (uni colour 2916);
                DROPS Delight, 75% Wełna, 25% Poliamid, 175m/50g, kolor: fioletowy/zielony (print 14).
Druty nr: 3,5
Wymiary chusty: 194 cm/97 cm po blokowaniu.


Komentarze

  1. Ależ Ci to pięknie wyszło!!! A jak mitsy dopasowałaś. Jestem zachwycona. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniutku :0)
      Mittenki? Spisywałam ołóweczkiem jak robiłam, prułam, gumkowałam i... zrobiłam ;0) a teraz z tych wypocin pdf-a uczynię i wrzucę do użytku publicznego ;0)
      Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę :0)

      Usuń
  2. Bardzo szybko powstała twoja wersja! Przecież Agnieszka dopiera zamieszczała filmy! Kolory dobrałaś fantastyczne! Energetyczne, wibrujące, wiosenne. Piękna chusta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja monotematyczna jestem ;0) jak coś robię to na 100%, a jak się obijam to też po całości ;0) poza tym ja mogłam zająć się tylko jedną chustą, a Agnieszka (by zadowolić każdego), nie :0) stąd różnica ;0)
      Dziękuję bardzo i życząc zdrowia pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  3. Niesamowita jest ta chusta a kolory dobrałaś rewelacyjne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też miałam wielką ochotę na wspólne dzierganie tej chusty ale jak wiadomo inne zobowiązania były ważniejsze:)
    Cudna chusta! Strona lewa jest tak samo piękna jak prawa a może nawet jeszcze ciekawsza. Natomiast mitenki to prawdziwy majstersztyk. Oglądam, podziwiam i zachwycam się ich konstrukcją:) Cieszę się, że wzór będzie wystawiony na widok publiczny więc już ostrzę druty:)
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobowiązania są najważniejsze :o) ja na szczęście sama sobie weszłam w paradę z tą chustą i mittenkami ;o) ale czy poniosłam z tego tytułu jakieś szkody? hmmm, raczej zyskałam, choć mój wcześniejszy projekt przesunął się lekko w czasie ;o) mocy nabiera ;o)
      Wzór mittenek jest już do pobrania, częstuj się proszę :o)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :o)

      Usuń
  5. Cudowność brak słów, pełna zazdrość! Ile włóczko wyszło na całość? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :o)
      Zgodnie z "przepisem" po cztery motki 50 gramowe z każdego koloru, ale mnie nawet po zrobieniu mittenek, włóczka jeszcze została ;o)
      Pozdrawiam serdecznie :o)

      Usuń
  6. Choć nie jestem zupełnym laikiem w temacie robótek na drutach, to tą chustą mnie po prostu "zastrzeliłaś"! Jest niezwykła, cudna, piękna! Nie wiem, co można jeszcze napisać...lepiej "pójdę" ją obejrzeć po raz kolejny :)))
    Serdeczności, Moniko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko :o)
      Dobrze, że to nie jest mój wzór, bo pewnie woda sodowa by mi do głowy uderzyła od nadmiaru pochwał ;o) ja tylko odtworzyłam wzór i to przy pomocy Intensywnie Kreatywnej ;o)))
      Pozdrawiam cieplutko Olu :o*

      Usuń
  7. Świetne kolory, piękna wyszła, lewa strona podoba mi się jeszcze bardziej niż prawa ;) a mintenki superanckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy bardzo podobne odczucia ;o) gdybym robiła tą chustę jeszcze raz, to fiolet bym dała jako kolor wzoru a zieleń jako tło ;o)
      Dziękuję Maju i serdecznie pozdrawiam :o)))

      Usuń
  8. Brioszki zawsze robią na mnie duże wrażenie :D Twoja chusta jest bajeczna :)
    Od dawna mam chrapkę na tą zieloną limonkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ta limonka urzekła :o)
      Dziękuję Ewo i serdecznie pozdrawiam jednocześnie zachęcając do brioszkowania :o)

      Usuń
  9. SZACUN TOTALNY!!!

    (w pierwszej chwili
    myślałam, że to jest
    wachlarz...)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))