Rękoczyn nr: 10/2020 (241) Brioszkowa "Ryjówka" ;0)

W naturze Ryjówki to śliczne małe gryzonie :0) 
I całkowicie nie mają nic wspólnego z moimi "Ryjówkami" ;0) no, może poza nazwą ;0)
Ale zanim pokażę moją "Ryjówkę"...
pochwalę się kwiatkami, które wczoraj dostałam od dzieci moich kochanych :0)
Moje maseczki służą do ochrony zdrowia :0) 
A z racji tego, że są przymusowe budzą wśród ludzi skrajne emocje,  co oczywiście nie oznacza, 
że nie mogą być różne,  zabawne, dekoracyjne lub wymyślne ;0) 
byle spełniały swoje przeznaczenie :0)
My mamy "Ryjówki" dziergane, szydełkowe i szyte z bawełny, płócienka jak i z impregnowanego wojskowego goreteksu :0) 
ale już je pokazywałam ; 0)
Tym razem mam dwukolorową "ryjówkę" robioną brioszką :0)
Brioszką, czyli idealnie dwustronnym ściegiem :0)
Maseczka jest przystosowana do takiego rodzaju noszenia ; 0)
Moja brioszkowa "Ryjówka" zaopatrzona jest w dwa splatające się sznureczki, służące do podtrzymywania chusteczki higienicznej wewnątrz ;0)

🐾🐾🐾

Każdy posiada swoją własną "Ryjówkę" ;0) 
tyle, że niektórym ona służy raczej do gryzienia, szarpania, tarmoszenia, a czasem do przytulania ;0)


Dane techniczne:
Wzór: "Ryjówka" - brioszkowa maseczka ; 0)
Włóczka: Drops Baby Merino uni colour, 100% wool, 175m/50g, kolory: biały (01), i granatowy (13)
Druty nr: 2


Komentarze

  1. Ryjówka... he he... na początku myślałam, że to nazwa jakiś kwiatków, a potem doczytałam... :)
    Jesteś bardzo kreatywna! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, potrafisz zaskoczyć nie tylko robótkami, ale też i nazwami! Super maseczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna rozweselająca nazwa i super maseczki. Nie cierpię tej ochrony bo mnie osobiście szkodzi na cerę , na sposób oddychania i cieszę się,ze częściowo jesteśmy już zwolnieni z obowiązku jej noszenia. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna "ryjówka"
    Mam nadzieję, pandemia minie ale jak dla mnie to moda może pozostać. Maseczka robiona brioszką jak najbardziej przyda się zimą. Już widzę całe komplety: czapka, komin + maseczka.

    OdpowiedzUsuń
  5. fotka Kiki może śmiało
    wkroczyć NA TAPETY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolly :0) Kiki, to kwiatopies ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
    2. ha! no właśnie załapałam przy którymś
      poście, gdy pisałaś DOLLY vel Dollynka :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))