Rękoczyn nr: 18/2020 (249) - Komin MIRROR HEARTS - test dla Reni ;0)

 Jak dobrze, że Renia zaproponowała mi testowanie wzoru swojego kolejnego projektu "Mirror Hearts" :0) 
Dzięki niej odkurzę odrobinę bloga ;0)  nie żeby tak dokładnie, z kilku pajęczyn zaledwie ;0) ale zawsze to jakiś początek po kilkumiesięcznej przerwie ;0) 
Tym razem brałam udział w testowaniu  komina "Mirror Hearts" :0) Renia jak zwykle przejrzyście przygotowała opisy i schematy według których grzecznie dziergałam :0) 
A może to już jest tylko kwestia podążania za tokiem myślenia projektantki? 
Ostatecznie to był już nasz kolejny raz ;0)
Za zgodą projektantki troszeczkę wyłamałam się i w projekcie wykorzystałam zupełnie inną włóczkę od zalecanej przez Renię ;0) skorzystałam z własnych zapasów i wybrałam artystyczną wełnę estońską AADE LÕNG 8/2 :0)
Oczywiście poskutkowało to tym, że musiałam odpowiednio dobrać grubość drutów, dziergałam więc "czwóreczkami" ;0) Poza tym niczego nie modyfikowałam i grzecznie dziergałam pod dyktando Renaty  :0) 
Zdjęcia komina robiłam na macie do blokowania, zaraz jak tylko dzianina wyschła i wyciągnęłam z niej szpileczki ;0)
Wszystkie cztery sekcje wzoru przerobiłam tylko jeden raz :0) 
Ten dziki, zielony kolor maty przywołał miłe wspomnienia z czasów, kiedy szparowałam zdjęcia antyków dla pewnej Galerii, która właściwie już nie istnieje. 
Dawno to było ;0) ech... jak ten czas leci ;0)
Ale ja nie o szparowaniu tutaj miałam pisać, tylko o dzierganiu ;0)
Na kolejnych zdjęciach widać różnicę we wzorze - lustrzane odbicie serduszek :0)
Poniżej widać doskonale dopracowane przejście pomiędzy sekcjami wzoru :0)
oraz 
 brzegowe oczka, tworzące ładny dwukolorowy łańcuszek :0)
Jeszcze tylko zdjęcie komina prezentowane przez Ąścisławę ;0)
Nie może się oczywiście obyć bez "czegoś do kompletu" ;0)
czyli 
mittenki, bo te powinny być ;0)
maseczka, bo ta z kolei być musi  ;0)
Ma się rozumieć, że do "czegoś do kompletu" wykorzystałam wzór "Mirror Hearts" :0)

💚💛💜

Wiem pisałam już o tym, ale z uporem maniaka powtórzę :0) 

Praca z Renatą jest samą przyjemnością, jej projekty są dopracowane w najmniejszym szczególe, a kontakt z nią idealny :0)

Z czystym sumieniem polecam tą projektantkę i jej wzory :0)

💚💛💜

Jeszcze raz dziękuję Reniutku za wszystko!

💚💛💜




Dane techniczne:
Wzór: Komin MIRROR HEARTS - test dla Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: AADE LÕNG 8/2, 100 % Wool, 400m/100g, kolory: odcienie fioletu i niebieskiego (22) i lawendowy (63).
Druty nr: 4
Wymiary i waga komina: 78/25 cm mierzone na plaskacza i po blokowaniu, a obwód komina to 156 cm :0) waga komina - 160 gram.


Komentarze

  1. Po zobaczeniu maseczki padłam na kolana! Co za zestaw! Ale przeprasza, czapka jeszcze by się przydała:))
    Bardzo ładny komin, w super dobranych kolorach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi czapkami w moim przypadku to ciężka sprawa ;0) musi być wyjątkowo niekorzystna dla mnie aura, żebym sobie coś na głowę wcisnęła ;0))) Owszem, kilka czapek zrobiłam, większość rozdałam, a te co mi zostały założyłam trzy-cztery razy ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. A przepraszam gdzie jest czapka?? W sumie może być czapka kominiarka tym wzorem i obejdzie się bez maski😉Piękny wzór. Nie mam cierpliwości do plączących się nitek dlatego wzory wrabiane to nie dla mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, jak zwykle, czapkę zostawiam tym, którzy je lubią ;0)
      W tym Reni projekcie korzystałam tylko z dwóch niteczek ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Z całego kompletu najbardziej urzekła mnie... maseczka. :) Komin extra, mimo ze takie wzory mozaikowe nie do końca do mnie przemawiają. Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby nie wzór Reni, maseczki by nie było ;0)
      Zapewniam Cię Pchełko, że mozaika jest bardzo wdzięcznym i miłym sposobem dziergania :0) nie żebym Cię jakoś specjalnie namawiała, ale spróbuj ;0)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam Pchełko K :0)

      Usuń
    2. Kusisz, kusisz i może skusisz ;-)

      Usuń
  4. Ciepła maseczka w sam raz na zimę :)). Piękny komplecik, super wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :0)
      Wzór to zasługa projektantki, ja tylko dziergałam wg jej wzoru :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Cóż ja tu mogę napisać, no cudo 😍😍😍, uwielbiam mozaikę, czy to chusta, czy szal czy komin. Rewelacja, a maseczka wymiata 😂😂😁😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się to prezentuje , cudo.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Mogę tylko pozazdrościć współpracy z panią Renatą. Cudny projekt. Podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jej projekty, jak też udział w testowaniu :0) Renia na swoim blogu informuje o tym, że kończy jakiś projekt i zaprasza chętnych do testowania ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  8. Piękny zestaw kolorystyczny! Bardzo ładnie widać na nim serduszka. Wielkim plusem są ponadprogramowe dodatki, które bardzo podnoszą wizerunek Twojego kominka:)
    Alpaca jednak jest mniej transparentna. Moje serca jakoś mniej rzucają się w oczy :( Robiłam próbkę z merino i tu już bardziej je widać. A może to kwestia doboru kolorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Bożenko za miłe słowa, ale nie zgadzam się z Tobą ;0) Twój szal jest bardzo ładny, a dzięki delikatniejszym kolorom elegancki... Zaraz, gdzie ja to piszę? Pozdrawiam cieplutko i idę do Ciebie :0)

      Usuń
  9. Twój komin jest jednym z moich ulubionych, jakie powstały w tym teście. Bardzo byłam ciekawa, jak będzie wyglądał z włóczki gradientowej i uprzejmie dziękuję za możliwość poznania odpowiedzi - prześlicznie! Mam w planach podobny :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ;0) choć jeśli mogę coś Ci podpowiedzieć, to wybierz włóczkę z większym kontrastem kolorystycznym :0) ja wybrałam fioletowo niebieską i różnica jest niewielka ;0) a dla aparatu fotograficznego prawie niewidoczna :0( za to kolor lawendowy widać doskonale ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  10. Piękna dzianina, podziwiam umiejętność mozaikowania, to wciąż jeszcze przede mną. Cały komplet bardzo udany, ale maseczka po prostu wymiata! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam Twoje prace, zapewniam Cię, że umiesz mozaikować :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
    2. Dziękuję:-) Będę musiała to sprawdzić:-)

      Usuń
  11. Moniko, byłam pewna, że powstaną jakieś mitenki do kompletu, ale maseczka mnie rozbroiła :) Chociaż w ogóle nie powinnam się dziwić, bo jesteś bardzo kreatywna. Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję :0)
      Właściwie to...
      Dziękuję za wszystko :0*
      Buziole ogromniaste :0)

      Usuń
  12. Ależ niesamowicie pracochłonny wzór do testowania. Wywiązałaś się rewelacyjnie! Pozdrawiam ! Zdrowych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))