Rękoczyn nr: 258 (8/2021) Testowa "On a Slope Hat" :0)

Jest. Oto ona :0)
Kolejna czapka robiona w ramach testu dla Renaty Witkowskiej :0)
Tym razem do kompletu z chustą "Thunderbolt", którą robiłam latem zeszłego roku :0)... i tyle ją widziałam, bo zaraz po zakończeniu zdjęć, została przy użyciu czarującego uśmiechu zaanektowana przez Maję ;0) 
Za to zostało mi jeszcze sporo włóczki, z której dziergałam "Piorunka", więc gdy Renia zaproponowała testowanie czapki "On a Slope" pasującej wzorem do chusty, nie wahałam się ani chwili ;0)
Ale, że Maja jest naturalną jasną blondynką, to postanowiłam zrobić czapkę w odwrotnym układzie kolorów...
Czyli ciemną z jasnymi piegami i motywem :0)
Hmm... Trochę zbyt ciemno ;0)
Jednak to nie to ;0) Sprułam :0) i zaczęłam od początku, niejako kontynuując cieniowanie włóczek użytych w szalu "Thunderbolt" ;0) 
 

  
I dobrze, że sprułam ponieważ Mai z braku stałego dostępu do promieni słonecznych, włosy ściemniały ;0) a poza tym do kurtki i chusty, bardziej ta wersja kolorystycznie pasującą okazała się być ;0)




O! 
I poszła sobie ;0)Czapka dla Mai jest tylko jedną z wielu czapek dzierganych w ramach testu projektu Reni :0) Całą gamę kolorystyczną czapek, zarówno testerek jak i samej projektantki, można obejrzeć na blogu Renaty (klik) oraz na Ravelry (klik) do czego serdecznie zachęcam, bo czapeczki są prześliczne :0) a już szczególnie polecam wpis Amuszki (klik) i jej wersję czapki :0)

Dziękuję Reniutku :0)



Dane techniczne
Wzór: Czapka "On a Slope" autorstwa Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: SCHEEPJES Whirl Ombre, 60% cotton, 40% acrylic, 1000m/225g, kolor Citrus Squeeze (563) i Forbidden Fuchsia (555).
Druty: 3 mm
Rozmiar czapki: M

Komentarze

  1. Świetny wzór I kolory😄pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja świetnie w tym komplecie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :0) zupełnie jakbyś dla niej zaprojektowała i chustę i czapkę ;0)
      Pozdrawiam cieplutko Reniutku :0)

      Usuń
  3. Monisiu! Twój komplet (a właściwie to już nie Twój:) jest fantastyczny. Pięknie dobrałaś kolory, które ukazały cały urok mozaiki. Czapeczka stała się wisienką na torcie. Razem z chustą tworzą zgrany duet aż trudno oczy oderwać:) Nic dziwnego, że tak szybko cały komplet znalazł nową właścicielkę:)
    Jestem mile zaskoczona, że dostrzegłaś również moje wypociny drutowe:) Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostrzegłam? No wiesz? ;0) Piękny komplet zrobiłaś! To po pierwsze :0) a po drugie cudownie opisałaś proces powstawania :0)
      Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Świetny komplet. Czapka na czasie, w dodatku z fajnym wzorem. Modelka idealnie zaprezentowała komplecik. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Jaki ładny zestaw! A modelka tylko dodaje uroku twojej pracy. Bardzo jej łądnie w tym komplecie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przekażę ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. Do każdej czapki musi być też odpowiednią buzia, tu kolor idealnie dobrany do właścicielki 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to ona sama wybrała kolor czapki, anektując chustę ;0) co prawda nikt jeszcze wtedy nie miał pojęcia, że Renia będzie kontynuowała projekt ;0)
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Prześliczny komplet! Podziwiam i czapkę, i chustę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. Jestem w szoku! W życiu bym sama nie zestawiła tych dwóch kolorów a efekt naprawdę jest zachwycający! Pięknie się prezentuje na modelce! Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam odwrócić kolory, ale nie podobało mi się, więc wróciłam do sprawdzonego układu i nie zawiodłam się ;0) Dziękuję Olleńko i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  9. Z każdym wpisem wzory mozaikowe coraz bardziej do.mnie przemawiają. Czyżby to był znak, że trzeba w końcu "popełnić" jakiś udzierg? ;-) Piękny komplecik! Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To na pewno jest znak ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))