Rękoczyn nr: 274 (24/2021) "Let it looze"

"Wyluzowany" sweterek oversize w ramach kolejnego testu dla Reni, tu (klik) do nabycia.
Miałam potężny problem z wyborem koloru włóczki, ale rzeczywistość, a ściślej pisząc, stany magazynowe pasmanterii internetowych, szybciutko zweryfikowały moje dylematy, a i tak nie mogłam zdecydować, szary czy czarny?
Ostatecznie zdecydowałam jednak, że szary będzie odpowiedniejszy do fotografowania i pokazania szczegółów wzoru, czyli tzw. rozsądek zwyciężył. 
No tak, ale który szary?
Oba!
Gotowy sweter w prezentacji na "plaskacza".
Mimo słusznych rozmiarów sweterka, nie zużyłam sześciu zakupionych motków włóczki. 
"Wyluzowany" na "Denatce"
 
oraz z porządnym "wypełnieniem".
 
Jak widać sweterek jest luźny, bardzo miękki, ale przy tym dzięki włóczce "Sky" leciutki i cieplutki.
 
Projektantka zadbała o to, by sweterek dziergało się szybko i przyjemnie. Instrukcje wykonania poszczególnych etapów są dokładnie i konkretnie opisane, a kontakt i współpraca z Renią jak zwykle cudowny.
 
Jeszcze raz bardzo ładnie dziękuję Reni za możliwość testowania tego sweterka, było super.
DZIĘKUJĘ



🐾🐾🐾

Dawno nie pokazywałam Dolly.
Miękki, ciepły i wyluzowany zwierz dekoracyjny, tylko lekko skołtuniony,
w ulubionej ostatnio pozie, 
centralnie po środku kanapy ulokowany.
Też na luzie.


🍬🍬🍬

A oto moja maleńka i słodka nagroda.
Cukierek.
Miły dodatek do zamówienia, który traktuję jako nagrodę i zjadam dopiero po wykonaniu pracy.
Tym razem czekałam, aż do zatwierdzenia prawidłowego wykonania projektu przez Renię i publikacji posta.

🍬


Dane techniczne
Wzór: "Let it looze" - sweterek oversize wg projektu Renaty Witkowskiej.
Włóczka DROPS Sky mix, gr.włóczek "B", 75% Alpaca, 18% Polyamide i 8% Wool, 190m/50g, kolory: szary perłowy (02) i szary (04).
Druty nr: 5,5.
"Rozmiar" swetra: XL - czyli większa, bardziej "wyluzowana" wersja swetra oversize.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Komentarze

  1. A ja te cukierki zjadam jeszcze w trakcie pracy, jak mam kryzysik ;) Jako nagroda na koniec - fajny pomysł!
    Sweter oczywiście świetny! Luźny, ciepły, pasiaty, a szarości do wszystkiego pasują. No ale ja się tego po tym wspaniałym duecie projektancko-wykonawczym spodziewałam. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :0) w Reni i swoim imieniu :0)
      Łatwo mi zostawić cukierka na koniec, bo ja z tych co to najlepszymi słodyczami są paluszki słone i śledzie ;0)
      Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję :0)

      Usuń
  2. To mój faworyt z testowych :) nIe tylko, że bardzo mi się spodobały w tym swetrze paseczki, to przede wszystkim on świetnie na Tobie leży, rewelacyjnie w nim wyglądasz i to jest zasługą projektu oraz Twojego dziergania, że sweterek wyszedł lejący i tak się dobrze dopasował do Ciebie. Znaczy się Ty go dopasowałaś, bo przecież wiadomo, że nie sam.
    Brawo brawo brawo!!! Po stokroć brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo ładnie dziękuję za przemiłe słowa :0) cieszę się, że moja wersja Reni projektu Ci się podoba, ale testowe wersje pozostałych testerek są prześliczne i różnokolorowe, radosne :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. Wyszedł po prostu wyśmienicie! A co do cukierka - ja go zjadłam zaraz po otworzeniu paczki :) A powinnam robić tak, jak Ty - może wtedy moje projekty drutowe szybciej by przyrastały?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mi się spodobało, luźny sweter, lekkie pióro, miękka włóczka, cudne szarości, fajne paski, perfekcja wykonania i piękne zdjęcia, zwłaszcza te z Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypełniacz dorodny to i sweterek lepiej się układa ;0))
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Bardzo się cieszę z tego, że wydziergałaś swoją wersję. To jest moja ulubiona :)
    A miękki, ciepły i wyluzowany zwierz dekoracyjny niezawodnie wywołał uśmiech na mojej twarzy. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Reniu, w sumie jak by się tak głębiej zastanowić, to ja mam te paseczki bardzo dokładnie rozpisane :0) prześlę Ci :0)
      Niezamaco, zwierz był dla Ciebie :0))
      Pozdrawiam cieplutko Reniu :0) Dziękuję :0*

      Usuń
  6. Sweter super. Fajny luzik u Ciebie i na Tobie i na kanapie i tak ma być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech luz będzie z nami! :0)
      Dziękuję Boni i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo ładny sweterek! Aż wstyd się przyznać, że ja nie mam ani jednego w swojej szafie! Te, które lata świetlne temu wydzierałam to wydałam. :-) Jestem ogromną fanką żakietów. Chyba muszę kupić kolejną szafę na cfytry ;-) Czas się z nimi zaprzyjaźnić ;-) Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam klasykę, ale w sweterkach jest wygodniej ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko Pchło K :0)

      Usuń
  8. Fajny sweterek, paski zawsze są modne. Ostatnio lubię takie odcienie szarości. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham szarości we wszystkich odsłonach, dlatego nie mogłam zdecydować się na jeden odcień, czego efektem paski, z których jestem bardzo zadowolona, nieskromnie się przyznam ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))