Rękoczyn nr: 276 (2/2022) "Isobelle?" ;0)

 "Isobelle, Isobelle...

Hihihi...
Czapka :0)
Po prostu czapka ;0)
Po testowaniu czapek dla Reni, nadal czegoś mi brakowało ;0)
Normalnie jakiś straszny niedosyt czułam ;0)
 
Chciałam czapki!
Troszkę innej, fikuśnej ;0)
Wygrzebałam" więc z pudełek odrobinę luksusu w postaci czerwonej, mięciutkiej i cieplutkiej Alpaki :0)
Narzuciłam na druty "kilka" niezbędnych oczek i dziergałam podwójną nitką, od dołu, tak dla odmiany, po trzech poprzednich czapkach, które pokażę w odpowiednim czasie ;0)
Zaczęłam od ściągacza 1x1, następnie dodałam kilka oczek, by czapka była troszkę luźniejsza i przyozdobiłam niesymetrycznie wplecionym motywem liści - taka fantazja ;0)
Wzór stanowi mniej niż 1/3 obwodu czapki :0)
Czapka schła na posępnym czerepie Denatki, a mnie po raz kolejny dopadał niedosyt, nadmiar czasu i puste ręce, które czymś musiałam zająć ;0) 
Natychmiast! 

Jakiś syndrom, czy co ;0)





Dane techniczne
Wzór: "Isobell?" Czapka z niczego, znaczy się... z głowy ;0)
Włóczka: DROPS Alpaca Uni Colour, gr."A", 100% Alpaca, 167m/50g, kolor czerwony (3620).
Druty: 4 mm
Długość czapki: 23 cm
Obwód: 45 cm
Uwagi: Czapkę dziergałam podwójną nitką.




Komentarze

  1. Bardzo bardzo pomysłowa czapka. Jeszcze czegoś takiego nie widziałam, szczególnie mam na myśli zwężanie z podziałem na trzy części. Bardzo ładnie zamknęłaś motyw ażurowy.
    No i ten radosny kolor :) Cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwężanie czapki jakoś tylko w ten sposób komponowało mi się ze wzorem listków ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Czapki z głów a właściwie na głowę😄 Takie śliczności trzeba nosić jak najczęściej bo jak zrobi się ciepło to już będzie z głowy. Mała część garderoby ale zajmuje strategiczne miejsce. Twoja czapeczka jest śliczna i na pewno nie jedna dziewczyna pozazdrości. Cudny kolorek i piękne wykonanie. Ażurowy wzór mocno przyciąga uwagę.
    A tak swoją drogą to może odstąpisz trochę tego wolnego czasu i przynajmniej jedną rękę? 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu Ci nie odstąpię, ponieważ to by się oznaczało, że musiałabym oddać Ci Małżonka Mojego Osobistego ;0)
      Dziękuję za przemiłe słowa i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Piękna czapka kolor,wzór i wykonanie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Nino i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Bardzo fajna czapka- ciekawe zakończenie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca jest ta czapeczka, ciekawie poprowadzony ażur i zwieńczenie.
    Piszesz Moniu, że cierpisz na nadmiar czasu i puste ręce... Hm, podsunąć Ci coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co masz? 🤤 Co masz?
      Jestem aktualnie w połowie, cudnej urody chusty, którą wypatrzyłam u Marysi... ;0)
      Dziękuję Reniu i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  6. Czapka bardzo fikuśna 😁 na takie cieplejsze chyba dni. A jak niedosyt to tylko zazdrościć, czekam na kolejne rękoczyny. 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz, że taka raczej dekoracyjna? Hmm ;0)
      Właściwie to czemu nie ;0)
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Ciekawy pomysł na wykonanie czapki, ażurek fajnie wygląda. Pozdrawiam serdecznie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, ale przede wszystkim ten fantazyjny motyw liściowy celem urozmaicenia :0)
    Dziergaj, dziergaj pracusiu, czekam niecierpliwie na następne rękoczyny. I chyba nie tylko ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pracusia to mi daleko ;0) ale przyjemności sobie nie odmówię ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  9. Kolor super - energia sama w sobie. Wzór doskonały, ciekawy, przyciągający oko. Świetna czapka .Brawo Moniu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Boni :0)
      Serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))