Rękoczyn nr: 291 (17/2022) Mittenki do Balaclavy :0)

 Jako komplet do błękitnej Balaclavy wydłubałam parę mittenek :0) 
Powód? 
W moim przypadku bardzo przyziemny, wszystko powinno mieć swoją drugą połówkę, stanowić komplet ;0) 
Ot, takie niegroźne natręctwo, pod którym podpisuję się obiema łapiszczami ;0) 

Mittenki są bardzo milutkie i bardzo cieplutkie :0)



Poza tym błękitna Balaclava wraz z rzeczonymi w cudowny sposób zmieniła właścicielkę ;0)


🐾🐶🐾

"Psiamyślenia"

Blue, niebieski, błękitny...
poleżę na zielonym ;0)





Dane techniczne
Wzór: Mittenki do Balaclavy ;0)
Włóczka: Nako Paris, 245m/100g, 60%polyamid i 40% akrilik, kolor błękitny (4129).
Druty nr: 3,5 mm 




Komentarze

  1. Ogromnie się cieszę, że Balaclava tak Cię odmieniła:) Widać, że to był ten impuls, którego tak Ci brakowało.
    Myślę,że miteki jeszcze bardziej wzmocnią Twoje pozytywne nastawienie. Komplecik zgrabny i cieplutki ogrzeje wszystko co potrzeba i co wymaga ciepełka:)
    Ostatnio przeglądając swoje zasoby dziewiarskie właśnie stwierdziłam, że mam dużo ciepłych czapek ale pasujących do siebie kompletów to nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jak wszystko chodzi parami ;0)
      A z własnoręcznymi dzianinami jest bardzo łatwo utworzyć coś co pasuje :0) wiadomo z czego było robione ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko :0)

      Usuń
  2. Piękny komplecik powstał.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Nino i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Śliczniutkie, milutkie, do utulenia dłoni w zimny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta włóczka właśnie taką jest:0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Ciepłe i ładne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo i również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Super mitenki Moniczko. Bardzo lubię takie dodatki i zawsze zimą potrzebuję na rękawiczki. Zmarzluch jestem :-)ale ciepłe serdeczności wysyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już nie bardzo lubię zimno ;0) ale oczywiście również ciepło Cię pozdrawiam Bożenko i dziękuję :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))