Rękoczyn nr: 295 (21/2022) Mój jesienny sweter zimą robiony ;0)

Skoro dwa poprzednie, testowe zresztą, swetry zrobiłam dla dziewczyn* ;0) to może teraz, tak na zakończenie roku, dla odmiany...
Sweter? ;0)

❄️🎄❄️
Zanim jednak o swetrze, to chciałabym bardzo ładnie podziękować za życzenia :0)
🎄❄️🎄

Sweter, a raczej jego zdjęcia znalazłam na Pinterest :0) ale żeby znaleźć to zdjęcie, które w prostej drodze zaprowadzi mnie to twórcy? Nooo, to już musiałam się troszkę wysilić ;0) Nie będę komentowała, nie chcę :0( podam jak zwykle w danych technicznych pod postem link do strony, na której można nabyć opis :0)
Choć średnio zaawansowana dziewiarka poradzi sobie z rozpisaniem i wydzierganiem tego sweterka bez problemu, to warto docenić projektantkę :0)
Osobiście uległam, bezmyślnie zresztą (choć w sumie to nie wiem, co brzmi lepiej? Bezmyślne uleganie, czy zaślinianie o cielęcym spojrzeniu) ;0))) tak, czy tak uległam kolorystyce tego swetra i troszkę, grubej włóczce oraz temu, że jeszcze nic nie dziergałam na tak grubych drutach ;0)
Wzór nabyłam, włóczkę też - z pomocą Agi-IK ;0) ponieważ okazało się, że bezmyślność moja osobista miała większy zasięg ;0) ale... aż tak ;0) to ja się publicznie obnażać nie zamierzam ;0) 
Hihihi....
W każdym razie Agnieszce-IK jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję za pomoc i wygrzebanie z tarapatów ;0)
Sweter robiłam w rozmiarze XL - celowo, ponieważ zrezygnowałam z dodatkowej niteczki i użyłam drutów mniejszych od zalecanych w opisie :0) 
Dodałam też od siebie kilka rzędów, bo lubię swetry zakrywające "bliznę po matce" - to podobno z wiekiem przychodzi ;0)
Sweter (mam takie wrażenie), zrobił się sam ;0) ja w tym czasie kończyłam oglądać Vikingów ;0)
Więcej się już w tym mijającym roku wcisnąć nie da...

🍾 Prócz życzeń 🥂


Wszystkiego 🥳 Wszystkiego 🥳 Wszystkiego
najlepszego
W
🍾 Nowym 🥂 2023 🥂 Roku 🍾
Zdrowia
Szczęścia
Pomyślności
Wszelkiej Radości 
I
Dobrego
Roku!



🐾🐶🐾
"Psiamyślenia"

Ukrywam się - wrócę jak przestaną na mnie polować!
🐶🐾🐶



*- kolejny "Open to warm" będzie dla mnie - to już się dzieje!


Dane techniczne:
Wzór: "My fall sweater" autorstwa Siv Kristin Olsen :0)
Włóczka: Snow DROPS, gr.wł. "E", 50m/50g,  100% Wool, kolory: ecru (01), czarny (02), ciemny brąz (03), turkusowy (05), mix kora (23), morska zieleń (66), mandarynka (101).
Druty nr: 8 na ściągacze, 10 mm.
Rozmiar swetra: XL

Komentarze

  1. Moniko, Twoje posty zawsze wywoluja uśmiech 😉🙂 sweterek cudny, kolorystyka też. Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe :0)
      Dziękuję i życzę Dobrego Roku:0)

      Usuń
  2. Cóż za niesamowite przyspieszenie na koniec roku! Dwa testowe sweterki i ta wisienka w kolorach co prawda nie wiśniowych ale bardzo ładnych. Jak widzę ten sweterek to też się zawieszam i kontempluję kolory. Są takie ciepłe, przyjazne i przywołujące spokój i harmonię. Sweterek rzeczywiście ma to coś, co przyciąga uwagę i to na dłuższy czas. Niech się dobrze nosi, daje ciepło i radość z noszenia🙂
    Wszystkiego dobrego w Nowym Jorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej zimy to chyba go nie ponoszę :0) 18°C 1 stycznia raczej srogich mrozów nie wróży ;0))
      Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego :0)

      Usuń
  3. Widziałam ten sweter wcześniej ale w Twoim wykonaniu jest świetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweter. Bardzo mi się podoba. Świetne wykonanie i kolory. Pozdrawiam z nowym rokiem, życząc dobrych dni 😍Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i również życzę Ci dobrego roku :0)

      Usuń
  5. Już się ochładza, więc ten grubasek się przyda :) Kolorystyka - przednia! Jak ja lubię Twoje autoironiczne posty! :)))
    No i się człowiek 'nieszczęściem' bliźniego podbuduje, gdy sam rozumku jak Kubuś Puchatek ma ;) Przyspieszenie Świąteczno-Noworoczne w zakresie dziergania swetrów szczerze podziwiam!
    Wszystkiego najlepszego i włóczkowego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Noo, i pękłyśmy balonik" :0))
      Hihihi....
      Oby nam się wszystkim dobrze dzi(erg)ało w tym nowym roku :0)

      Usuń
  6. Wow! Co za końcówka roku! 3 sweterki. Wszystkie świetne. Ten idealny, kolorowy na szara jesień. Najlepszego włóczkowego nowego roku! Pozdrawiam K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam życząc najlepszego Pchło K :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))