Rękoczyn nr: 298 (3/2023) Mittenki do Grace :0)

 "Zwykłe mittenki" dla Bogusi zrobiłam z niebieskiego Air DROPS :0) są cieplutkie, mięciutkie i puchate ;0)
Nie mają ażurów, wzorów, dekoracji itp. :0) mają tylko ściągacze, tam gdzie być powinny, coby się dzianinka nie zwijała :0)
Razem z chustą Miss Grace tworzą całość :0)
I teraz razem z chustą wyruszyć w drogę mogą ;0)

Tak się ten komplecik będzie nosić ;0)

🐶🐾🐶

"Psiamyślenia"
Drzemka po "kolaci" jest pozycją obowiązkową ;0)
🤪






Dane techniczne
Wzór: Proste Mittenki z niczego, a z 36 oczek ;0)
Włóczka: DROPS Air, gr wł. "C"?, 150m/50g, 65% Alpaca, 28% Polyamide i 7% Wool, kolor: niebieski (37).
Druty nr: 3,5 mm 

Komentarze

  1. Poleciłabyś ta wloczke na sweterek? Myślisz że pochodzi się w niej dłużej niż sezon? A tak w ogóle Moniko ja cie proszę, nie szalej. Bo ja nie wiem kiedy Ty to robisz, jak patrzę jakie masz tempo to się wstydzę za swoje 😂😅. A psinka wiadomo że cudna 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię z "Aira" trzeci sweterek ;0) czy wytrzyma sezon? Hmm... Nie mam pojęcia, ale przy moim użytkowaniu to nawet nie jeden sezon, ponieważ ja nie niszczę ubrań ;0) Renia dużo robi z "Aira" :0)
      To nie szaleństwo, to pasja Anno, pasja ;0)) wiesz taki obłęd w oczach, amok, mus ;0))) hihihi ...
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Zacny komplecik ;) Idealny na pogodę za oknem :) Tempo dziergania to ja nawet rozumiem. Sama nie jestem lepsza ;) Choć ja to nazywam... uzależnieniem :) Pozdrawiam Pchła K:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchło K :0)
      Nie no, ja wcale nie jestem uzależniona.... co teraz robisz? ;0))
      Pozdrawiam serdecznie :0))

      Usuń
    2. Ostatnio jestem uzależniona od mozaiki 🤭 Tak mi się podoba Reni wzór Mirror Heaets, że robię dla siebie. Urodzinowy zestaw to za mało 🤭 Pozdrawiam K

      Usuń
    3. Widziałam, jest piękny :0)

      Usuń
  3. Dobrze, że pomyślałaś o mitenkach bo do chusty pasują idealnie no i ciepłej w łapki🤚🖐️😄
    Ciekawe o czym śni Dolly🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie zawsze robię coś do kompletu :0) a w 90 przypadkach na 100 są to mittenki ;0) hihihi...
      Dolly pewnie śni o ciszy, bo tak chrapie, że aż dziw, że sama się nie obudzi ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

      Usuń
  4. Świetny komplet dla Bogusi wyszedł :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, eleganckie i mistrzowsko wykonane - co trzeba więcej ? Komplet doskonały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))