Rękoczyn nr: 299 (4/2021) Mozaikowatość z IK :0)

 W moją ukochaną ostatnio czerń, bez "pardonu" wdarł się kolor ;0) agresywnie, jaskrawo i z przytupem ;0)) 
i...? 
I jestem zachwycona!
Chustą :0)
Kolorem :0)
I co najważniejsze, dzierganiem z IK :0) 
Naprawdę polecam :0)
Co prawda, jak na mój gust początek chusty wydawał się być zbyt... ciemny (przy moim uwielbieniu czarnego?) ot, przewrotność ;0) złamałam więc tą granatową pomroczność, trzema jaskrawymi paseczkami :0) 
Oczka środkowe chusty przerabiałam jako oczka prawe przekręcone ;0) a pasy mozaiki zrobiłam w różnych kolorach :0)
Chusta powstawała sobie powolutku, na zasadzie przerywnika pomiędzy innymi dzianinkami, testami, dłubankami, świętami, imieninami, etc.  ;0) hihihi...
Hektary prawych oczek z mozaikowymi wstawkami, które wymagały odrobiny skupienia ;0)
Tylko drobiny skupienia, naprawdę tylko odrobiny ;0) które i tak coś zaburzyć mi raczyło ;0) Powtarzane "raz, dwa, trzy - przełożone, prawe, przełożone" przesunęło się o "trzy" w ostatnich rzędach ostatniej mozaiki ;0) ale o tym dowiedziałam się dopiero podczas blokowania chusty ;0)
Nie będę pruła. To moja chusta.
Zaczęłam ją sobie robić "czas jakiś, bliżej nieokreślony temu" od 3 oczek :0) a skończyłam kilka dni temu na 643 oczkach ;0) 
Nie ma mowy o pruciu :0)
Piękne, brzegowe łańcuszkowe oczka, cudnie sugerowane przez IK w filmie instruktażowym :0) "zbeszcześciłam" z premedytacją ;0) dodatkowo obrabiając chustę nawijanymi  półsłupkami w kolorze granatowym, ponieważ brzegi "wyszły mi jakby troszkę zbyt elastyczne" ;0)
Za to na czarnym to kolorowe szaleństwo przepięknie się prezentuje :0)
Jedna baba, drugiej babie... No co też pani nie powie?! ;0)
To może jednak z pewnym dystansem spójrzmy na zagadnienie ;0)
I jeszcze tylko jedno ujęcie na sztywno ;0)
Znaczy się w milczącym towarzystwie "Denatki" ;0)
I przejdziemy do przyjemności ;0)


🐶🐾🐶
"Psiamyślenia"

Pfffoch!
Chyba nie zasłużyłam na przyjemności i łaskawe spojrzenie hrabianki ;0)



Dane techniczne
Włóczka: YarnArt Flowers, 55% Cotton i 45% Poliakryl, 1000m/250g, kolory: od jaskrawej zieleni, przez błękit i niebieski do granatu (300) :0) oraz Gazzal Baby Cotton 25, 50% Acrylic i 50% Cotton, 82m/25g, kolory: neonowy róż (3460), neonowa zieleń (3427), neonowy żółty (3462), granatowy (3438) oraz pomarańczowy (3419).
Druty: 3 mm
Szydełko nr: 3
Wymiary chusty: 176/88 przed i 204/90 po lekkim blokowaniu :0)
Poziom zadowolenia: OGROMNY :0)

Komentarze

  1. Świetnie wygląda ta chusta :) Bardzo podobają mi się przejścia kolorów i energetyczne barwne wstawki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała chusta jest bardzo energetyczna ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  2. Chusta jest prześliczna zresztą jak wszystkie Twoje udziergi jestem zachwycona i deczko zazdrosna (nie mam aktualnie czsu nam dzierganie)
    Pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję Nino :0) ja wykorzystuję każdą, nawet najmniejszą okazję na dzierganie ;0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. W kwestii kolorów wspaniale dogadałaś się sama ze sobą chociaż jak widać zdania były podzielone. Zwiększony dystans jeszcze bardziej podkreślił urodę chusty. Na białym monotonnym tle chusta wygląda jak rajski kolorowy ptak😄.
    A tego przesunięcia to w ogóle bym nie zauważyła gdybyś o nim nie powiedziała. Takie rzeczy się zdarzają i chociaż nie wiadomo jak się staramy uniknięcia pomyłek to one wyskakują jak króliki z kapelusza. Generalnie, jest wszystko w porządku i tego należy się trzymać👍
    Psia łaskawość na pstrym koniu jeździ😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ;0) czasem lubię sobie pomarudzić ;0)
      Sugerujesz mi, że pomyłki to magiczne "triki"? Hmm też ładnie ;0) Przyswajam :0))
      Przyjdzie w łaskę jak ciasteczko będzie chciała ;0)
      Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Cóż mam powiedzieć... WOOOW. Nic dodać, nic ująć.😊 Nooo cudna chusta. Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pchło K i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Kurde, uwielbiam mozaikę, ale kolejna chusta 🙈 nie nie żadnego kuszenia. Niech Ci się dobrze nosi bo zajefajna. Strzelam focha Jako Twoja psinka hahaha i idę stad . Bo zaraz nabiorę ochoty na kolejna chustę 😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... jakby Ci tu...? ;0)
      Hihihi ...
      Ja ta uważam, że chust nigdy za wiele ;0)
      Pozdrawiam Aniu serdecznie :0)))

      Usuń
  6. Jejuśku, ależ fajna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta prześliczna, w sam raz na zimę 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ;0)
      Pozdrawiam serdecznie Basiu :0)

      Usuń
  8. Zasłużyłaś , oj! bardzo zasłużyłaś i na pewno chustę doceni jak się wyśpi. Chusta cudna , wspaniała Moniczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  9. I z bliska i z dystansu jest rewelo!!! Czy odrobina skupienia, czy odrobina wytchnienia, czy trochę bezczeszczenia nie ważne - bo jest energia! Wiosnę czuć :0) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Wiosny nam już trzeba wszystkim, słoneczka :0)
      Dziękuję Reniu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))