Rękoczyn nr: 300 (5)2023) Otulacz i czapka :0)

🧶🧶🧶
 Potrzebowałam czegoś prostego i szybkiego w dzierganiu ;0) "zanurkowałam"  w moich skromnych zapasach włóczek i znalazłam dwa stugramowe moteczki Big Delight :0) 
Dwa. Śliczne, cudnie kolorowe i nawet pasujące do siebie ;0) 
Zrobiłam prosty brioszkowy otulacz i zużyłam niewiele ponad połowę włóczki ;0) 
Hmmm...
Coś do kompletu? ;0)
Oczywiście :0) 
Czapka. Nie noszę, ale zrobić mogę ;0) 

Komplet idealnie dwustronny :0) 
Dwa motki i dwa komplety ocieplaczy ozdobnych zimowych damskich w jednym ;0)

🧶🧶🧶

Aktualizacja wpisu ;0)

Zdjęcie na "ludziu" oraz informacja dla potomnych ;0)
Prezentowany komplet jest trzechsetną ukończoną(!) przeze mnie dzianiną :0) 

🧶🧶🧶


Dane techniczne
Wzór: Otulacz i czapka :0)
Włóczka: DROPS Big Delight Print, gr. "C", 100% Wool, 190m/100g, kolory 08 i 30.
Druty: 4,5 mm

Komentarze

  1. Wspaniały komplecik ,super w nim się prezentujesz🙂.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Przepiękny komplet! I świetnie się prezentuje na obu stronach! 300 rzeczy zrobionych ręcznie!!!! Wow! Toż to ogrom pracy, i jak mówię moim dzieciom - mnóstwo miłości w każdym przerobionym oczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończonych, bo na drutach mam kilka więcej ;0)) masz rację to mnóstwo miłości w każdym oczku, ale nie traktuję dziergania jako pracy, to sama przyjemność :0))
      Dziękuję Asiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Moniko, gratuluję jubileuszowej 300 setnej dzianiny:-) Wspaniały komplet, rozkoszna miękkość Delighta i trójwymiarowy ścieg patentowy to duet idealny:-) Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa dziękuję, dziękuję :0)
      I również serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  4. Bbędzie ciepło i ładnie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brioszka to jedna z tych rzeczy, których jeszcze nie robiłam ale bardzo mi się podoba. Zawsze myślałam, że to włóczkożerny wzór a tu wystarczyły tylko dwa motki i wyszedł taki bogaty zestaw. Zachwyca mnie to, że można nosić go dwustronnie i z każdej prezentuje się odmiennie i elegacko🤗
    Zapowiadają ochłodzenie więc na pewno go jeszcze przetestujesz może nawet z czapką😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej kogoś uszczęśliwię tym kompletem niż czapkę tej zimy nosić będę ;0)
      Kuszę Cię brioszką publicznie i bezwstydnie ;0) i tak, jest to wzór włóczkożerny, a ja miałam motki stugramowe ;0) nie zwyczajowe u Dropsa 50 gramowe :0) więc "wyszły" mi "tylko" dwa ;0)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam Bożenko :0)

      Usuń
  6. Świetny komplet. Bardzo podobaja mi się kolorki. Cudne, praktyczne, ciepłe i eleganckie . Cóż trzeba więcej? mistrzyni jak TY :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co też Ty Bożenko piszesz? Ja się nadal uczę :0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  7. Piękny i praktyczny komplet. Super praca nr 300! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak właściwie to nie rozumiem dlaczego nie nosisz czapek? Przecież do twarzy Ci w nich. Super komplety!
    PS. Chyba Kogoś w tym wpisie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Psa?! ;0)
      To ja Ci już nie wystarczam? 😩
      Hihihi ...
      Nie noszę czapek ponieważ "mnie bolą" :0( mam wrażenie, że ktoś ściska mi głowę imadłem, ból jest bardzo przykry i nie mija tak szybko jak się pojawia ;0) jestem migrenowcem więc wolę unikać wszelkich "pokus" ;0) ale ..
      Bardzo dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  9. "400, 400 niech wydzierga Monika nam!!!" - zaśpiewam w podziwie dla twórczości Twej i pracowitości :0)
    Big Delight już wycofany, a tu takie piękne i pożyteczne pożegnanie z włóczką. Też uważam, że świetnie Ci w czapkach!
    Pozdrowionka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycofany, wycofany ;0) w moich skromnych zapasach jeszcze funkcjonuje ;0)
      I tak, będę dziergała, to jakiś nieuleczalny nałóg ;0)
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Reniu :0)

      Usuń
  10. Nooo piękny komplecik! Bardzo twarzowy, bardzo ładnie Ci w czapce. Kusisz mnie ta brioszka, oj kusisz. Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuszę, rano wieczór i w południe, bo brioszką dzianinka wychodzi cudnie ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))