Rękoczyn nr: 301 (6/2023) Do trzech razy sztuka ;0)

💙💛
💙 365 💛
💙💛
Tak się złożyło, że kolorystycznie wyszło błękitnie-żółto, choć to "żółte" to zaledwie wstęp do dziewiarskiej "wariacji na temat" ;0) a błękit na każdym zdjęciu wyszedł w innym odcieniu ;0)

Proszę nie regulować odbiorników ;0)
Sweterek "Open to warm" wg projektu Renaty Witkowskiej w kolorze błękitu, lekki jak chmurka i całkowicie "pozakonkursowy" ;0)
 Wzór na sweterek i włóczka "Air" to idealne zestawienie, wypróbowane już zresztą przeze mnie dwukrotnie ;0) 
Tym razem pokazuję trzeci sweterek, który zrobiłam dla siebie ;0)
Sweterek "pozakonkursowy" ;0) czyli już nie w ramach testu, podczas którego każde oczko trzeba przerabiać zgodnie z poleceniami projektantki, to troszkę "zaszalałam" chcąc przekonać się jak będzie wyglądał bez zwężania korpusu ;0) 
Dostosowałam też do własnych potrzeb długość rękawków ;0)
Zużyłam więcej włóczki, to pewne ;0) ale za to mam "Open to warm" w dosłownym tego słowa znaczeniu ;0)


🐾🐶🐾
"Psiamyślenia"

Hmmm...
nie ma mowy!
Nie ruszę się!
 Ten sweterek jest prawie tak samo miły w dotyku jak ja 🐩
;0)


Dane techniczne
Wzór: sweterek "Open to warm" projektu Renaty Witkowskiej
Włóczka: DROPS Air, gr wł. "C"?, 150m/50g, 65% Alpaca, 28% Polyamide i 7% Wool, kolor błękitny  (36).
Druty nr: 5,5 
Rozmiar swetra: XL :0) 

Komentarze

  1. Wielki błękit - tyle fotograficznych odcieni z jednego swetra! Fajnie, że po za testem to już można szaleć i kombinować i po swojemu zrobić ;) Ale to zaleta dobrych projektów. Kiepskie trzeba czasem pisać od nowa ;) Pozdrawiam Ciebie i psinkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, nie tak znowu wielki, tylko XL ;0) dzięki Bogu plandeki na Ikarusa jeszcze robić nie muszę ;0)))
      To dobry projekt jest :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Reniu :0)

      Usuń
    2. Ależ ja miałam na myśli wielkość w wielości barw oraz poziomie Twojego dziewiarstwa!
      Żadnego Ikarusa Ci nie imputowałam. :-)

      Usuń
  2. Śliczna ta chmurka! W dodatku jak kameleon. 🤭 wzór świetny, więc szaleć można. 😉 Mój sweterek już skończony. Czeka na wręczenie nowej wlascielce🤭 Pozdrawiam Pchła K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w zależności od oświetlenia sweterek "zmienia" kolor ;0) jest leciusieńki i komfortowo ciepły :0) chyba skuszę się kolejny ;0)
      Pokażesz swoją wersję jak już wręczysz sweterek?
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pchło K :0)

      Usuń
    2. Oczywiście :) Wręczenie fantu jest planowane na przyszły tydzień ;) A "ofiara" czyta bloga, więc szybciej nie można. Co to by była za niespodzianka? ;) Pozdrawiam Pchła K

      Usuń
  3. Świetny sweter, taki ponadczasowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :0)
      Projekt jest świetny :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  4. Tyle odcieni jednego sweterka, a każdy z nich cudny, jednak najważniejsze to, że świetnie w nim wyglądasz. Zrobienie kolejnego egzemplarza i zapowiedź następnego dobrze świadczy o projekcie. Mam go w planach i zamierzam zmodyfikować wzór tak jak Ty, czyli bez zwężania. Tylko nie pytaj kiedy go zacznę bo tego jeszcze nie wiem:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pytam ;0) ale jak już go zrobisz to będziesz się zastanawiała czemu wcześniej się za niego nie wzięłaś ;0))
      hihihi...
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Tak, to fantastyczny wzór a każdy następny sweterek prezentuje się jeszcze lepiej. Też zakochałam się w tym wzorze i zamierzam go powtórzyć tylko tak jak Maria nie wiem kiedy to będzie.
    Bardzo dobrze Ci w tym błękicie, zresztą nie tylko Tobie. Jak widać piesia też doceniła jego walory estetyczno-grzewcze😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie marzy się jeszcze taki czarny... ale jak pokończę rozgrzebane robótki ;0) więc też nie wiadomo w sumie kiedy ;0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Bożenko :0)

      Usuń
  6. Błękitu dopatrzyłam się na ostatnim zdjęciu , sweterek bardzo praktyczny i funkcjonalny czyli to co lubię w sweterkach najbardziej . Wloczka mnie korci, tylko się zastanawiam ile prań wytrzyma? 🤔 no i tez żółtej ma rączkach mnie zachwyciło . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pisałam by "nie regulować odbiorników" ;0))
      To żółte też pokażę ;0)
      Dziękuję Aniu i serdecznie pozdrawiam :0))

      Usuń
  7. Świetny sweterek! Wszystko mi się w nim podoba. I wzór i kolor i ogólny projekt. No i nie wspomnę o uroczej modelce :)). Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na serce ❤️
      Dziękuję bardzo ładnie i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń
  8. Świetny sweter a jego elegancja tkwi w prostocie ściegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Bożenko :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  9. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że ten projekt zyskał takie uznanie. Bardzo miło czyta się te komentarze. A swoją drogą, pięknie wykonałaś wersję trzecią. Niech Ci się ona dobrze nosi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już włóczkę na czarną wersję :0) tylko coś z czasem muszę wykombinować ;0))
      Dziękuję Reniu i cieplutko pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))