Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))

 Siostra moja, zamarzyła sobie mieć "sweterek" według konkretnego wzoru ;0)
Włóczkę, a raczej jej kolor sama sobie wybrała ;0) 
reszta już do mnie należała :0)
Wzór, włóczka, druty, chęć i wszelkie innego rodzaju przydasie skompletowałam stosunkowo szybko ;0) nie pozostało nic innego jak wziąć  się do roboty :0)
Ze względu na to, że do wykonania sweterka potrzebne są druty 5mm na cześć  ściągaczową i 6,5 mm na całą resztę, robótka przyrasta dość szybko, co niezmiernie cieszy gdy ma się bardzo ograniczony czas wykonania ;0)
Wzorek jest prosty, powtarzalny i szybciutko "wpada w ucho" - pozostałym domownikom też ;0))
Zdjęć wrzucam sporo, ponieważ dzianinka już wyruszyła w drogę daleką :0) i z tego co mi wiadomo "nie ogląda się za siebie" ;0))
  
Kilka zbliżeń na szczegóły w różnych odsłonach ;0)
w zwiniętym kokonku ;0)
w poczwórnym złożeniu ;0)
w precelku ;0)
od góry :0)
pod lekkim kątem ;0)
 i na plaskacza ;0) znaczy się z obowiązkowego procesu blokowania wełny :0)
24 godzinny później z radosnego precelka nawet ślad nie pozostał, dzianinka jest gotowa do prezentacji na ludziu :0)
I choć nie docelowo to musi wystarczyć ;0)
  
Pierwsza przymiarka i totalna klapa! :0/
Podczas blokowania skupiłam się tylko na szerokości dzianinki zupełnie ignorując długość ;0) Zemsta za nieuwagę była dłuuuuga, bo ponad 340 cm, a sweterek osiągnął rodzinny rozmiar ;0))
Drugie pranie i porządne blokowanie w poprzek;0) widocznie poprawiło funkcjonalność ;0)
Co prawda, ja zupełnie nie potrafię się odnaleźć w tych rękawach z dekoltem ;0)

Hihihi...
Rękawy z dekoltem ;0)


Psiamyślenia ;0)

🐩🐾🐩

Budyń* (klik), to powinien do miski się zapakować, a nie na fotelu futro wygrzewać 😤🐩
Jej Wysokość Księżniczka na ziarnku grochu 😂




* - Budyń to kot zaprezentowany w "Psiamyśleniach" poprzedniego posta :0)

Dane techniczne
Wzór: SNOWFALL SWEATER SCARF autorstwa Knitatude / Chantal Miyagishima.
Włóczka: DROPS Karisma Mix, Yarn Group "B", 100% Wool, 100 m/50g, kolor: jasny dąb (77) - zużyłam niecałe 8 motków.
Druty nr: 5 i 6,5.
Rozmiar sweterka: "B", długość dzianinki 270 cm przed i 276 cm po blokowaniu, szerokość 35 cm przed i 44 cm po blokowaniu :0)

Komentarze

  1. Wielce ciekawe to okrycie. Szal, otulacz sweterek? Do jakiej kategorii go zliczyć a może to całkiem nowa kategoria🤔 Konstrukcja dość odważna i niespotykana tylko czy aby wygodna w noszeniu?
    Po bliższym przyjrzeniu stwierdzam, że ma to sens. W plecki ciepło i w ręce również więc to może być bardzo użyteczny strój😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zielonego pojęcia, czy to jest wygodne w noszeniu, muszę polegać na opinii mojej Siostry ;0) a na nią muszę zaczekać, ponieważ sweterek jest nadal w drodze ;0)
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję :0)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyszło, kolorek piękny. Jak się sprawdza ta włóczka w użytkowaniu? Ja robiłam takie otulenie kilka lat temu dla panny młodej była bardzo zadowolona, wyglądała przepięknie. POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karisma jest cudowną włóczką w dzierganiu, jest miękka, cieplutka i ma tą zaletę, że nie podgryza ;0)
      Pochwaliłaś się gdzieś otuleniem dla panny młodej? Z przyjemnością bym obejrzała :0)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  3. A i zapomniałam dodać piesiu cudy ,do schrupania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna forma! Łączy funkcjonalność i wygodę swetra i fantazyjnym owijanie chustowo szalowym. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i również cieplutko pozdrawiam Marysiu :0))

      Usuń
  5. Widziałam w wielu odsłonach i zawsze mi się podoba, jednak ja nie umiałabym tego nosić 😉 psina jak zwykle cudna 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ;0))
      Samo ubranie się, a raczej owinięcie ;0) tylko do zdjęć :0) odbywało się przy pomocy dwóch domowników ;0))
      Hihihi....
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  6. Piękny ten rękawko-szaliczek. Wygląda bardzo kobieco. Widziałam już wcześniej tę formę i nawet miałam ochotę wykonać, ale wątpiłam w jej praktyczność, bo ja jednak lubię ciepełko na karku i nerkach. Ale kto wie, może kiedyś zrobię. Ty wyglądasz w tym super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaletą tego sweterka jest to, że można pozawijać się w niego wedle uznania i aktualnej potrzeby ;0)
      Zresztą jak Cię znam, to zastosowała byś potrzebne modyfikacje już na etapie dziergania ;0)
      Dziękuję i cieplutko pozdrawiam Renatko :0)

      Usuń
  7. Dopiero na ludziu zrozumiałam o co chodzi w tym swetrze :0))) A jak już weszłam w link wzoru, to przypomniałam sobie z Insta filmik jego autorki nadany wiosną, on mi się wtedy tak jakoś zafiksował jako ślubne bolerko/otulacz ;) Bardzo fajnie wyszło w tej włóczce! Seksownie wyglądasz :)
    Zupełnie się nie dziwię, że Cię poniosło z różnymi dziwnymi ujęciami, też czasem tak się zabawiam (potem większość fotek usuwam ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziwne ujęcia" same się porobiły. Ja tylko usiłowałam pozować nadal ubrana w ten sweterek - "ni jak, pani Genowefo" mi to nie wychodziło.
      Dziękuję Reniu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Hihi jak dla mnie to dekolt z rękawkami, głęboki dekolt. 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany! Twój post jest wyjątkowy i oferuje wnikliwe perspektywy. Doceniam, że podzieliłeś się swoją cenną perspektywą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmmmm, szal z rękawami? ;) Widziałam takie sweterki. Sama jestem ciekawa ich użyteczności. Twoja wersja jest świetna! Świetnie w tym sweterku wyglądasz. :) Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście do owijania wolę chusty, w które potrafię się zawinąć. Moja siostra ma duszę artystyczną i większą wyobraźnię, by fantazyjnie się ubrać, to sobie poradzi z użytecznością sweterka.
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Pchło K.

      Usuń
  11. Ciekawy fason. Pięknie się i na Tobie układa . Mnie bardzo się podoba. Super jest. Serdecznie pozdrawiam Bożena z handmadeboni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Bożenko.

      Usuń
  12. Ciekawy pomysł i wiele możliwości noszenia tej dzianiny. Bardzo podoba mi się kolor włóczki. Wykonanie jak zwykle perfekcyjne :))). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...