W馃Ф馃ФL fashion - Wiosna 2024 :0)

 Nie licz膮c Drutozlotu w Toruniu, to trzecie targi, na kt贸rych by艂am, a 艣ci艣lej byli艣my razem z dzieckiem moim pierworodnym :0)
Co rzuci艂o nam si臋 w oczy od samych drzwi?
Ogromny "przyrost naturalny" dziewiarek i wystawc贸w ;0)
Niesamowite, ile pasjonatek r臋kodzie艂a potrafi zmie艣ci膰 si臋 na kilkudziesi臋ciu metrach kwadratowych ;0)

馃Ф馃泹️馃グ馃泹️馃Ф

A to moje skarby :0)
Dwa motki w "dzikich" kolorach z przeznaczeniem na skarpetki :0) kt贸rych brak w moim dorobku dziewiarskim sp臋dza mi sen z powiek ;0)
Magnes na lod贸wk臋 i torb臋 "dziewiarsk膮" ;0)
Kubek "si臋 kupi艂" tak troszk臋 nadprogramowo, ale nie mog艂am opu艣ci膰 imprezy bez niego - m贸wi艂 do mnie ;0)) 
Obieca艂am Miss Knitski, 偶e wy艣l臋 jej zdj臋cia gotowych skarpetek by mog艂a zobaczy膰 jak uk艂adaj膮 si臋 kolory w gotowej dzianince :0) Sama jeszcze po farbowaniu we艂enki nie zd膮偶y艂a sprawdzi膰 ;0) 
A to jest dla mnie zobowi膮zaniem wi臋c bardzo 艂adnie prosz臋 o wsparcie duchowe poniewa偶 musz臋 si臋 zmobilizowa膰 ;0)
Torb臋 i magnesik mia艂am w planach :0) a dwana艣cie brokatowych, r臋cznie robionych guziczk贸w? 
Hmm ;0) ale z zielonym sweterkiem napewno b臋d膮 si臋 komponowa艂y ;0)
Na stoisku "Kokonk贸w" pr贸cz toreb na rob贸tk臋 le偶a艂y ma艂e saszetki :0) 
Takie do kompletu, to wzi臋艂am i naby艂am  ;0) 
W domu odkry艂am, co "ukry艂o" si臋 w saszetce - d艂ugopis :0)
馃Ф馃枈️馃泹️馃枊️馃Ф
To dopiero niespodzianka :0)
D艂ugopisy, kredki, mazaki itp., to kolejne z moich "bzik贸w" ;0) nadal mam w torebce Zenitha, kt贸rym pisa艂am w szkole podstawowej ;0)
馃か
Kolorowo mi to wysz艂o tym razem :0)
Zobaczymy jak wyjd膮 mi te skarpetki ;0))

馃Ф馃Ф馃Ф
Nadal oszo艂omiona wydarzeniami dzisiejszego dnia 馃ぉ pozdrawiam 馃グ wszystkich 馃槏 serdecznie 馃Ф

馃Ф馃Ф馃Ф


Aktualizacja wpisu ;0)

Dziecko przes艂a艂o mi jeszcze jedno zdj臋cie, kt贸rym musz臋 si臋 podzieli膰 z Wami :0) 
By膰 mo偶e tylko dla mnie jest to odkrycie roku (na pocz膮tku roku) ;0) ale dla niekt贸rych filigranowych dziewiarek mo偶e by膰 po偶yteczn膮 informacj膮 :0)
Sweterek w rozmiarze "S" z jednego motka "Kati" ;0)
Zupe艂nie nie pami臋tam, kt贸re to by艂o stoisko :0(
A moje dziecko zrobi艂o tak zdj臋cie, 偶e nie wida膰 jaka to "Katia" ;0) 
Znalaz艂am w czelu艣ciach internetu ;0)
Jest to 400 gramowy motek "Katia Lopapeysa", do kt贸rego mo偶na dobra膰 "Lopapeysa Basic" gdyby kto艣 chcia艂 zrobi膰 wi臋kszy rozmiar sweterka ;0)
Mnie urzek艂 ten udawany 偶akard :0)

馃Ф馃Ф馃Ф



Ps.
Pr贸bk臋 skarpetkow膮 ju偶 mam ;0))

馃お

Komentarze

  1. Ale super impreza mi贸d na serce :) Te偶 bym kupi艂a te cuda , b臋d臋 kibicowa膰 i oczekiwa膰 na.te skarpety zrobione z cudne w艂贸czki:) Mi艂ej niedzieli i pozosta艂ych dni tygodnia 偶ycz臋:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Naprawd臋 gor膮co polecam takie imprezy, przebywanie w艣r贸d pasjonat贸w 艂aduje akumulatory na d艂uuugo ;0))
      Dzi臋kuj臋 Lucynko i r贸wnie偶 偶ycz臋 mi艂ego tygodnia :0)

      Usu艅
  2. Wspania艂e przydasie i pi臋kne w艂贸czki,to dkarpetki b臋d膮 cuda艣ne馃檪
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki musz膮 wyj艣膰 mi takie, 偶eby cieszy艂y oczy i dusz臋 prowokuj膮c do zrobienia nast臋pnych ;0) podst臋pem musz臋 si臋 zmobilizowa膰 ;0))
      Dzi臋kuj臋 Ninko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usu艅
  3. Super impreza dziewiarska a Twoje motki podziwiam i mo偶e zazdroszcz臋馃槈 bo nigdy nie by艂am na takim wydarzeniu. . Jestem pod wra偶eniem tego udawanego 偶akardu - co ludzie nie wymy艣l膮 :-))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Impreza jest zachwycaj膮ca Bo偶enko i wcale nie jest powiedziane, 偶e nie we藕miesz udzia艂u w podobnej :0)
      Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobi艂am...

R臋koczyn nr: 310 (15/2023) R臉KAWY Z DEKOLTEM ;0))