Rękoczyn nr: 271 (21/2021) Chusta "Lacey Laurels".

Tak, jak pisałam przy okazji pasias(tych) mittenek, ciąg dalszy właśnie nastąpił,
poprzedzony, co prawda procesem twórczym.
Tym razem w odwrotnej kolejności, ponieważ z reguły robię najpierw chustę, a jako dodatek mittenki.
 
Wzór chusty znalazłam na stronie garnstudio.
 
Chusta sama w sobie jest bardzo dekoracyjna, a wzory w niej zastosowane, różnorodne i proste w wykonaniu.
  
Oczywiście trzeba się porządnie wczytać w opis i koniecznie porównywać etapy dziergania chusty ze zdjęciami, opisami i schematami, ponieważ pomimo poprawek, wzór niestety zawiera błędy.
Być może jest to tylko kwestia tłumaczenia, ale trzeba być uważnym.
 
Zrobiłam tą chustę z myślą o koleżance. A "ażeby-coby" chusta pasowała do mittenek wplotłam odrobinę szarości, niewiele, tylko tak dla złamania czerwieni i podkreślenia przynależności do kompletu.






Dane techniczne
Wzór: Chusta "Lacey Laurels" wg wzoru z Garnstudio.
Włóczka: DROPS Alpaca Uni Colour, gr włóczek "A", 100% Alpaca, 167m)50g, kolor czerwony (3620) oraz odrobina włóczki Fabel w szarych kolorach (114 i 200).
Druty nr: 3,5
Wymiary chusty po blokowaniu: 218/85 cm.


Komentarze

  1. Piękna chusta. Koleżanka będzie zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniu, chusta jest cudna i pięknie wykonana. Dodatek dwóch paseczków podkreślił jej wyrazistość. Taka chusta to świetny prezent dla koleżanki😍
    Wzory z Garnstudio są fajne tylko zrozumieć je ciężko. Przetłumaczone są ale rzeczywiście trzeba przeczytać wiele razy aby dojść do sedna sprawy🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trzeba włożyć trochę wysiłku w zrozumienie autora, ale za to nagroda w postaci gotowej dzianinki bardzo cieszy.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Chusta przecudnej urody, taki prezent to wielkie AUU
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ninko.
      Również serdecznie pozdrawiam i życzę spokojnych i zdrowych świąt

      Usuń
  4. To oni tam mają takie fajne chusty? No popatrz, a ja już miałam pisać skąd taki fajny wzór 😉 No ale doczytałam. Piękna chusta i kolor jedyny słuszny. 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dużo fajnych chust i nie tylko, ale to przecież wiesz.
      Dziękuję Aniu i cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  5. Piękna chusta, dodatek kolorystyczny świetnie przełamuje czerwony kolor. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta świetna, zamaszysta, wyrazista i z ciekawymi motywami. Drops ma wiele świetnych wzorów, ale mętność opisów to test cierpliwości dziewiarki. Ciekawa jestem ile tej alpakowej włóczki zuzylaś. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opisie wzoru podano, że do wykonania chusty potrzeba 8 motków (400 gram), ja zużyłam 6 i pół motka. Przerobiłam wszystkie rzędy.
      Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Dobrego dnia:-)))

      Usuń
  7. Oj tak, dropsowe opisy to szkoła cierpliwości, a już tłumaczenia na język polski... Kiedyś zaczęłam się zastanawiać, komu oni tę pracę zlecają, bo przecież nie dziewiarce, sądząc po stopniu niezrozumiałości. Ale widać, że wspaniale przebrnęłaś przez te ich wertepy, na dodatek w Twoim wykonaniu ta chusta podoba mi się znacznie bardziej od oryginału. Coś bardzo ciekawego zrobiłaś z brzegiem, że jest dwukolorowy, tak to w każdym razie widzę.
    Śliczność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się "przestawić" na ich tok myślenia i wierzyć w to, że się uda bez prucia.
      Przerobiłam dwa ostatnie rzędy jasnoszarym kolorem i zamknęłam oczka czerwonym. A że dwa ostatnie rzędy zrobiłam dżersejem prawym, to brzeg się wywinął i stąd ten "dwukolorowy" brzeg.
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  8. Pięknie wyszło! Niby pasuje do mitenek, a jednak nie tak bezwzględnie. Wzór zdecydowanie zyskał przez Twoje drobne zabiegi !!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))