Podsumowanie Roku Dziewiarskiego 2023.

 Miniony rok nie należał ani do miłych, ani tym bardziej do udanych, ani nawet do bogatych w udziergi.
A przynajmniej tych ukończonych, bo tych rozgrzebanych zostało mi co najmniej drugie tyle. Pewnie je skończę z czasem i zaliczę na poczet roku obecnego. Nawet być może, że pochwalę się nimi nie "dorabiając" im historii. A może je spruję, bo wspomnienia z nimi związane są zbyt bolesne... 
I nadam niteczkom nową formę...
Póki co ukończyłam w 2023 roku parę chust, sweterków i innych drobiazgów oraz wzięłam udział w kilku testach dla
 Reni.

Styczeń 2023.
Luty 2023


Marzec 2023



Kwiecień 2023
---
Maj 2023
---
Czerwiec 2023
---
Lipiec 2023 
Sierpień 2023
---
Wrzesień 2023
Październik 2023

Listopad 2023 
Grudzień 2023

 


Poza tym, pomimo wszelkich przeciwności losu, a nawet wbrew sobie - bo tak postanowiłam - byłam na Drutozlocie w Toruniu i na dwóch targach Woolfashion w Warszawie.

To tyle.
I mało i dużo.
Zależy jak na zagadnienie spojrzeć.

- - - - - - - -

Dziękuję bardzo za ciepłe słowa otuchy i współczucia, za te oficjalne i te prywatne, pisane i wypowiedziane.
Dziękuję.


Komentarze

  1. Nowy rok powinien być lepszy czego życzę z całego serca. Mimo trudnych chwil stworzyłaś kilka cudnych rzeczy , wielkie brawa za to. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzednim poście tak wzruszająco napisałaś, że potrzebujesz czasu by odbudować świat. Przesyłam dobre myśli i życzę dobrego czasu, niech pasja przynosi ukojenie i radość. Świetny pomysł z pruciem tego co może wywoływać bolesne wspomnienia, super podsumowanie roku. Pozdrawiam Moniczko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal go potrzebuję, ale czas płynie więc nie mogę się zatrzymywać na zbyt długo. To do niczego nie prowadzi.
      Dziękuję Marysiu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Moja droga , pokazałas spory dorobek. No i te wyjazdy, ktorych Ci lekko zazdroszcze. Jakos nie mam motywacji i towarzystwa chyba glownie zeby sie do Warszawy wybrac na te targi . Pozdrawiam Cie cieplutko i wysyylam duzo pozytywnych mysli .🤭😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wyjechałam tylko raz, do Torunia, resztę "załatwiłam" na miejscu ;0)
      Pozdrawiam serdecznie i bardzo ładnie dziękuję.

      Usuń
  4. Pomimo, że miniony rok był dla Ciebie tak trudny to pod względem drutowym nie wygląda to tak źle. Zrobiłaś wiele ciekawych projektów, zaliczyłaś też najważniejsze spotkania dziewiarskie, które chyba najbardziej motywują do dziergania. Z czasem pogodzimy się z tym co nam los zapisał i na nowo trzeba poukładać codzienne sprawy. Najważniejsze aby pozytywnie patrzeć w przyszłość.
    Przytulam mocno! ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Halinko i cieplutko pozdrawiam ❤️

      Usuń
  5. Nie jestem "Miszczem" elaboratów, więc będzie krótko, ale z całego serducha... cieszę się, że wróciłaś! Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))