Szara Dominika ;o)

Chustę "se" zrobiłam!
A co ;o)
Włóczkę miałam w wystarczającej ilości, w dwóch kolorach, bo w pierwszej wersji przeznaczona była na poduszki ;o)
Ale po pierwsze, była zbyt cienka, po drugie, zbyt miękka i delikatna, a po trzecie "końcepcja" na poduszki uległa zmianie ;o)
Za to na chustę się nadawała w sam raz :o)
Chusta jest cieplutka, mięciutka,  nie gryzie i jest niesamowicie przytulaśna :o)
Muszę przyznać jednak, że gdyby nie chęć wypróbowania "efektu domina", wcale by nie powstała ;o) 
ba,  pójdę nawet dalej w wyznaniach ... 
przestała mi się podobać i po obrobieniu jej szydełkiem odłożyłam bez przekonania do pudełka na dwa tygodnie ;o)
Chusta nabrała "mocy urzędowej" ;o) i wróciła do łask wraz z pomysłem przyozdobienia  jej frędzelkami i kilkoma nitkami zwisającymi ze środka ;o)
Teraz jest jak najbardziej "mojsza" ;o)))
i ta kudłata poniżej też ;oP



Rękoczyn nr: 15/2018 (196)
Dane techniczne :
Wzór: Chusta z "Efektem domina" czyli "Szara Dominika" ;o)
Włóczka: Drops Puna Natural Mix, gr. włóczek B, 100% Alpaka, 110m/50g, kolory szare (05 i 07).
Druty nr: 4
Wymiary chusty po lekkim blokowaniu: 216 x 104 cm :o) z frędzlami ;o) 

Komentarze

  1. Piękna :) Teraz nie pozostało nic innego jak czekać na zimę:)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekamy - zobaczymy ;D
      Póki co, dziękuję i ciepło pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Witam :),ależ mnie zadziwiłaś pisząc ,że to cudo trafiło do pudła.Jest po prostu śliczna mimo tego że preferuję chusty jedno kolorowe, ta mi się bardzo podoba.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby się uprzeć, to ona w jednym kolorze jest ;o) tylko trochę więcej odcieni ma ;o)
      Bardzo dziękuję Nino i cieplutko pozdrawiam :o)

      Usuń
  3. W żywszych kolorach widzę dla siebie taką wersję:) Twoja jest śliczna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Tak, Basiu!
      Koniecznie zrób :)
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Ale piękna!!! Z frędzelkami czy bez mnie zachwyca tak samo :)) Kolejne cudeńko :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo I serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękna chusta! Intrygujący wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, a te frędzlowe przywieszki dodają jej charakteru. Całe szczęście, że uratowały ją od zalegania w pudle, bo szkoda by było. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Taaak ;) Teraz to jesteśmy nierozłączne ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Przepiękna ta chusta! Pogłaski dla kudłatej i buziaki dla Ciebie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  8. Idealna chusta, jedna z najlepszych, jakie widziałam. Kolorystyka, wzór i te frędzle, no dla mnie ideał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iiii, nie ;) widziałam o niebo lepsze i nawet robiłam troszkę lepsze ;))) ale oczywiście bardzo ładnie dziękuję :D i pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  9. Super ,że dokończyłaś to co odłożyłaś. Chusta jest świetna, niezwykła i piękna. Te frędzelki dodają jej jeszcze urody.Kawał wspaniałej roboty - gratuluję . Pozdrawiam i kudłatą piękność:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Bożenko :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bardzo ładna i oryginalna chusta :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie Małgosiu :D

      Usuń
  11. Wspaniała , lubię duże i przytulane!Jeszcze nie robiłam nic z Puny , ale musze się skusić skoro taka milusia. . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo zachęcam do "przytulenia" Puny ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Domino mnie powaliło- bardzo fajny wzór! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :)
      Domino ma nieograniczone możliwości tworzenia i łączenia wzorów i kolorów :) Osobiście pozwolę sobie na co najmniej jeszcze jedną chustę ;)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Piękna :) i kolory takie moje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))