Rękoczyn nr: 322 (10/2024) "Flower breeze" - letnia chusta testowa :0)

 Chusta, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;0)
Jeszcze dobrze nie skończył się "test skarpetkowy" u Reni, a już "pokuszona" zostałam (zresztą nie tylko ja, jak się później okazało) ;0) chustą przecudnej urody :0) 
Letnią, delikatną, kwiatową i niesamowicie kobiecą chustą :0)
W pierwszej wersji wyobraziłam ją sobie jako łąkę usianą niezapominajkami :0) ale...
 musiałabym farbować gotową chustę by spełnić osobliwe wyobrażenie ;0) 
Tego niestety jeszcze nie robiłam, a czas na testowanie jest ściśle określony, trochę kiepsko by było się uprzejmie raczyć nie wyrobić ;0)
Ograniczyłam się więc, za pozwoleniem Reni, do wrobienia "tu i ówdzie", kilku różnokolorowych koralików ;0)
Ząbki stanowiące brzegi chusty, w ramach tego "tu i ówdzie" ;0) przyozdobiłam "lustrzanymi" koralikami, tak by wyglądem swym przywoływały na myśl, maleńkie kropelki rosy :0)
Ażurowy wzór pomiędzy brzegiem, a częścią chusty z kwiatkami idealnie dopełnia całości, nadając chuście wyjątkowej lekkości :0)
No czyż ona nie jest piękna? :0)
Jednakże gotowa chusta zdecydowanie wymaga blokowania ;0)
Choć jest piękna, odrobina czułości i magii wody jej się należy ;0)
Na przykład w cieniu drzew z odrobiną promyków popołudniowego słoneczka ;0)
Robiąc tą chustę miałam jasno sprecyzowane wyobrażenie o niej ;0)
Panel kwiatowy składający się z pięciu kwiatów i długość około 200 cm :0) 
Nie musiałam ograniczać wielkości robótki od ilości posiadanej włóczki ponieważ dysponowałam trzema precelkami Malabrigo Sock ;0) 
Wiedziałam więc, że mogę spokojnie skupić się na dzierganiu ;0)
Na dzierganiu i śledzeniu postępów prac testowych wersji "Flower breeze", które powstawały równocześnie z moją pracą :0)
Wszystkie testowe wersje tej cudnej chusty, w różnych odsłonach, można zobaczyć na blogu projektantki Renaty Witkowskiej :0)
Ooo tutaj: Chusta "Flower breeze" :0)
A tu: "Flower breeze" to nawet nabyć wzór :0)
Naprawdę polecam ten projekt, który jak zawsze u Reni, jest perfekcyjnie rozpisany i rozrysowany, dopracowany od pierwszego do ostatniego oczka :0)
Testowanie Reni projektów w tak zacnym towarzystwie to zaszczyt :0)

 Reniu 
😘 Dziękuję 😘

🌼🌼🌼
 Aktualizacja wpisu ;0)
Zdjęcie publikuję dzięki uprzejmości Reni :0)
🌼🌼🌼

Dziewczyny 
😘 Dziękuję 😘




Dane techniczne
Wzór: Chusta "Flower breeze" autorstwa Renaty Witkowskiej :0)
Włóczka: Malabrigo Sock, fingering, 100% Superwash Merino Wool, 402m/100g, kolor Natural (063).
Druty nr: 3
Koraliki: Toho Round 60 w kolorach - bordo  (7122), turkus (7123), błękit (10576), granat (7764), zieleń (9206), jasno zielony (b.d.), żółty (10274), czerwony (8867) oraz krystalicznie srebrne (17224).
Wymiary chusty: 210/63 cm, po blokowaniu :0)

Komentarze

  1. Napracowałas sie z tymi koralikami, ale efekt jest 💪😍 , podziwiam za wytrwałość 🤭😉 Cudna chusta 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :0)
      Projekt Reni jest perfekcyjny i ma potencjał :0) to jej należą się słowa uznania :0)
      Pozdrawiam serdecznie :0))

      Usuń
  2. Jest przecudnej urody podziwiam😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ninko i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Jesteś niesamowita! Twoje koraliki absolutnie urzekające, przepiękne, i sama nie wiem które bardziej mnie zachwycają, czy te kolorowe środeczki, czy te kropelki rosy! Już wiem, i te i te:-) Podpisuję się pod słowami uznania dla pracy Reni. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna doda elegancji każdej najskromniejszej kreacji. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko i pozdrawiam serdecznie :0)

      Usuń
  5. Jest cudna z tymi koralikami. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Renia to potrafi nieźle pokusić😄 I bardzo dobrze się stało bo taka chusta a szczególnie ozdobiona koralikami to prawdziwe CUDO! Kropelki rosy są po prostu urzekające😍
    Masz fantastyczne pomysły👍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))