Na okrągło ;)

Kołowiec na drutach ;) 
I dzięki Bogu nie podjęłam tej poważnej decyzji, jak ja bym teraz wyglądała?!?
A tak? A tak mam znowu na drutach 7? nie już 8 robótek ;D
Z obserwacji "ogólnointernetowoblogowych" wiem, że wcale nie jestem wyjątkiem i taka epidemia "robienia wszystkiego na raz" dotyczy większości dziergaczek :D
Samorozgrzeszenia dokonałam, więc samopochwalić się mogę ;)
Oto kołowiec :) tzn., początek kołowca ;)
Niby całkiem niewinnie, przez przypadek tak niechcący, mimochodem(?) podpuściła mnie Koleżanka Służbowa:) a ja dałam się namówić, jak dziecko...
Zgodnie ze wskazówkami Doroty, no może nie do końca, bo moja włóczka to bambus ;) Ale to zamierzony krok, bo sweterek ma być na lato:) Choć zamierzam skończyć go całkiem szybko ;)
 Lubię robić z tej włóczki jest naprawdę przyjemna w dotyku.

Kudłate Małpiszcze w objęciach Miśkulca ;D...


Komentarze

  1. Jakoś nie mogę się przekonać do tego kroju swetra przy moich okrągłych wymiarach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam moje okrągłe wymiary ukryć pod bambusem;) tzn. liczę na efekt lejącej dzianiny, która optycznie mnie wyciągnie ;D Zobaczymy czy mi się to uda;) w najgorszym wypadku zostanie "foto-szop", lub jaki inny szop-pracz;D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))