Raz, Dwa, Trzy - Zima patrzy ;o)

Raz - bo musiałam(!) nauczyć się brioszki ;o)
A skoro ja musiałam, to Sydney ma czapkę ;o)
Speisemorchel-1.jpg
                                          ryc. 1
Zdjęcie, a właściwie rycinę grzyba ze stron Wikipedii zapożyczyć łaskawa byłam ;o) - piszę, bo żeby nie było ;o) 
to drugie, porównawcze - to czapka dla lalki, na próbę robiona, brioszką ma się rozumieć, nie grzybem ;o)

***

Dwa - bo Wiesławie zimno było ;o)

Naoglądałam się filmów z Intensywnie Kreatywną, pochłonęłam wiedzę teoretyczną ;o) to i praktykować mi się zachciało ;o) A że Wiesława należy do tych "zmarzłych" i chciałaby nową czapkę i taki "o!" szaliczek-golfik, coby po szyi ciepło było ;o) i jeszcze najlepiej w szaro-czerwonych kolorach... 
Oj, przecież to wszystko samo w całość się poukładało ;o) 

Udałam się w wirtualny świat i całkiem "rzeczywiście" nabyłam wzór na czapkę i kominek, włóczki i druty "Hiya-hiya" ;o)...  
...wiedziałam, że te druty są ostre, ale żeby, aż tak? skułam całe palce ;o)
Mama mi mówiła: "Chcesz być piękna, to cierp" ;o) 
ale ta czapka dla niej jest ;o) ja w niej "piękna" nie będę ;o)
 Prostą brioszkę już robić umiem ;o) wręcz zachwyca mnie jej dwustronność i nieograniczone możliwości kolorystyczne :o)
Odważyłam się i jestem bardzo zadowolona z efektu :o)
o sobie nie wspomnę ;oP

***

Trzy - bo raz do roku to i chłopu można... czapkę zrobić ;o)
Czarna, męska, "Bosman'ka" 
(tak wiem ostatnio była "Marley'ka") ;o)
"Bosman'ka"  podwójną nitką, normalnie jak u ludzi, ściągaczem robiona jest ;o) bo "brioszka" to nazwa ku uciesze męskiej części populacji, chyba wymyślona została ;o) a poza tym, kto to widział, żeby facet w grzybie na głowie po ulicach paradował? ;o)
Raz, dwa, trzy...

🎅🎁 🎅

Grzeczna, podobno byłam ;o)
To Mikołaj, prócz słodkości, takie śliczności mi zapakował do buta ;o) 
Piękne, ręcznie robione szkatułki :o) w sam raz na moje markery :o)


😺😻😺

A że mowa dziś bardziej o brioszce i zmarzłej Wiesławie to i kotu należne miejsce muszę zaproponować ;o)
Kot Maminy nie mój ;o)
Jego Wysokość Hrabia ;o)



Rękoczyn nr: 16/2018 (197)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka "Flaming hat" by Elzbieta Torenc ;o)
W łóczka: DROPS Karisma, gr. włóczek B, 100% wełna, 105m/50g, kolor Mix średni szary (21) i czerwony (18).
Druty nr:  3,25 na czapkę i 4 na ściągacz.

Rękoczyn nr: 17/2018 (198)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka mała "Flaming hat" by Elzbieta Torenc ;o)
Włóczka: DROPS Puna Natural Mix, gr. włóczek B, 100% Alpaka, 110m/50g, kolory szare (05 i 07).
Druty nr: 3

Rękoczyn nr: 18/2018 (199)
Dane techniczne:
Wzór: Czapka "Bosman'ka" ;o)
Włóczka: DROPS Fabel Uni Colour, gr włóczek "A", 75% wool i 25% polyamide, 205m/50g, kolor czarny (400). Wykorzystałam niecałe dwa motki :)
Druty nr: 4

Rękoczyn nr: 19/2018 (200)
Dane techniczne:
Wzór: Komin  "Flaming loop" by Elzbieta Torenc ;o)
W łóczka: DROPS Karisma, gr. włóczek B, 100% wełna, 105m/50g, kolor Mix średni szary (21) i czerwony (18).
Druty nr: 4

Komentarze

  1. Te markery to na choinkę możesz powiesić:) Czapy ładne i brioszka za mną chodzi od jakiegoś czasu ale nie mam kiedy robić:) Pewnie dopiero w święta za druty złapię:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę, ale mało ich troszkę ;)
      Dziękuję Basiu i serdecznie zachęcam do brioszkowania ;)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Cudnej urody komplet wykonałaś .Podziwiam zaparcie,umiejętności i piękny efekt końcowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ale piękne czapki!!!! Normalnie cudne!!!! A prezenty dostałaś piękne - warto być grzecznym :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapki piękne! A ta czerwona brioszka... ach rozpływam się z zachwytu:)

    Od jakiegoś czasu "chodzi" za mną brioszka. Tylko czasu brak. Lista projektów do realizacji jest chyba na najbliższy rok pełna, włóczki człowiek nie wciśnie.;)

    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ona jest coraz bliżej ;o) poza tym włóczka jest delikatna, ciężko ją wcisnąć ;o) ale gdybyś spróbowała drutem? to i na brioszkę miejsce się znajdzie ;o)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))