Rękoczyn nr: 20/2020 (251) - Czapka MIRROR HEARTS - cd.testu dla Reni ;0)

♥️♥️♥️

"Wchodzę w to!"

Renia: Cześć Moniu :) nie chciałoby Ci się przypadkiem wydziergać czapki z serduszkami? Ja wiem, że Ty nie nosisz, ale może ktoś inny ucieszyłby się z takiej czapeczki ?😁 (...) Nie naciskam, ale gdybyś miała czas i ochotę, to zapraszam...
Ja: Czapeczka powiadasz 🤔 hmmm - Pewnie 😋🤣
Renia: Co się stało?
Ja: To było do przewidzenia, że zaprojektujesz czapkę po skosie 🤪🤣🤣😇  Ale jak już napisałam 😋 wchodzę w to 🤣 (...)
Renia: Tym razem próbka, to rzecz święta!
(...)
Krótka wymiana zdań, włóczka, druty, projekt Reni i ja ;0)
Tak w skrócie można przedstawić całe zdarzenie ;0)
Ale!
To był dopiero początek ;0) a efektem jest czapka, która jest dodatkiem do komina i razem z nim tworzy całość :0)
Czapkę, oczywiście po wykonaniu, zblokowaniu i zmierzeniu próbek, zrobiłam dokładnie z tej samej włóczki, co komin, ale użyłam mniejszych drutów :0)
Moja wersja czapki jest tylko jedną z wielu, które zostały wykonane wg projektu Reni - tu (klik) można je obejrzeć :0) 
A na Ravelry wzór na czapkę "Mirror Hearts" można nabyć bezpośrednio od projektantki :0)
Fotografując czapkę starałam się pokazać różnicę w kolorach cieniowanej estonki i myślę, że tym razem jest to bardziej widoczne, niż na zdjęciach samego komina "Mirror Hearts", acz nie do końca dokładnie w tych samych odcieniach, bo ani światło, ani komórka nie chciały ze mną współpracować ;0) przy czym większy "żal" mam do aury ;0) brzydkiej, szarej, pochmurnej i ponurej ;0)
Doszyłam? Nie. Właściwie to dowiązałam do czapki pasującego kolorystycznie pompona, ponieważ jak mi się wydawało, tak będzie lepiej ;0) ale co ja tam wiem o czapkach, nawet ich nie noszę ;0)
Poniżej widać idealnie zaplanowane miejsce szycia czapki i gdyby nie to, że w mojej czapce właśnie dzięki cieniowanej włóczce widoczna jest różnica w kolorach, szew nie byłby widoczny ;0) 
Tak właśnie wygląda projektowanie Reni :0) jest perfekcyjnie dopracowane w najmniejszym szczególe :0)
Na fotce poniżej ładnie widać przejście z koloru granatowego w fiolet :0)
I na koniec "rzecz święta" - próbki! Bez których czapka mogłaby być trochę, tak jakby, nie trafiona rozmiarowo ;0)
W moim przypadku, ta czapeczka pozwoliła mi podjąć ostateczną decyzję i skierować cały komplet w serca w kierunku delikatnej i wyjątkowo serdecznej Cioci Marylki :0)
A oto dowód ;0)


❄️🎄🧶⛄🎁☃️🧶🎄❄️

😁 Reniu, jeszcze raz dziękuję 😁

♥️♥️♥️


Dane techniczne:
Wzór: Czapka MIRROR HEARTS - test dla Renaty Witkowskiej :0) wzór do nabycia tu (klik) :0)
Włóczka: AADE LÕNG 8/2, 100 % Wool, 400m/100g, kolory: odcienie fioletu i niebieskiego (22) i lawendowy (63).
Druty nr: 3,5
Rozmiar czapki: "S" :0)


Komentarze

  1. Ładna jest I w ogóle to świetny komplet. Teraz tylko rękawiczki do kompletu😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są mittenki, więc rękawiczek nie będzie ;0)
      Dziękuję Basiu i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  2. Czapka jest fantastyczna! Tak jak komin nie zrobił na mnie wielkiego WOW (ale małe wow było), tak czapka robi wielkie WOOOW! Ale komplet - szal i czapka już mi się podobają :) Dziwna jestem... szal mnie nie urzekł, ale szal i czapka już tak :-)
    Pozdrawiam K:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba zobaczyć całość, żeby poczuć to coś ;0) hihihi...
      Dziękuję Pchło K i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  3. Fantastyczny komplet powstał! Czapka jest niezwykle oryginalna i twarzowa co widać na zdjęciu :)). Śliczne kolory włóczki!
    Buziaki kochana i idę jeszcze raz zdjęcia obejrzeć :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, oglądaj do woli, ostatecznie po to publikujemy nasze prace, żeby je "paczać" ;0) hihihi...
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam Justynko :0)

      Usuń
  4. No cudności :) Niech się komplet dobrze nosi Cioci Marylce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosić się będzie, ale podgryza Ciocię z lekka ;0)
      Dziękuję Reniu jeszcze raz i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń
  5. Piękny komplet czapka i komin . Czapka do daje uroku i fantazji;) Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :0)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tuch Beatrice

Kapcie sobie zrobiłam...

Rękoczyn nr: 310 (15/2023) RĘKAWY Z DEKOLTEM ;0))